۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۶۷۲۲۷۲
امام جمعه ملبورن استرالیا:

آمریکای ناامن کننده جهان، شکار ناامنی شد

آمریکای ناامن کننده جهان، شکار ناامنی شد
حجت الاسلام وحیدی گفت: دولتمردان و سران پاکستان از سرنوشت ترامپ باید درس عبرت بگیرند که دعای مظلومان مستجاب است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام اشفاق وحیدی امام جمعه ملبورن استرالیا در خطبه های سیاسی – عبادی جمعه این هفته که در مجتمع العصر ویکتوریا شهر ملبورن استرالیا برگزار شد، گفت: آمریکا، ناامن کننده جهان خودش شکار ناامنی شد.

وی با بیان این که ذلت و بی آبرو شدن ترامپ، ثمره نفرین مادران شهیدان است، ابراز داشت: دولتمردان و سران پاکستان از سرنوشت ترامپ باید درس عبرت بگیرند که دعای مظلومان مستجاب است.

این روحانی استرالیایی با اشاره به این که هر کس با حق در افتاد ورافتاد و دنیا و آخرتش نابود می شود، اظهار داشت: تاریخ شاهد است که واقعه کربلا که بین حق و باطل بود، یزید برای همیشه نابود شد و حسینیت امروز هم زنده و پاینده است.

وی با اشاره به اوضاع آمریکا آنرا لکه ننگی برای سران آمریکا توصیف کرد و گفت: کشوری که تا دیروز به دیگر ملت ها درس آزادی و دموکراسی می داد و خود را پرچمدار دموکراسی می دانست، امروز ذلیل خوار شده است و برای انتقال قدرت از یک رییس جمهوری به رییس جمهور دیگر به جنگ و جدال روی آورده است.

امام جمعه ملبورن استرالیا به حادثه تروریستی منطقه مچه کویته پاکستان که هفده معدنچی شیعه بطور فجیعی به دست تروریست های داعش سربریده شدند، اشاره کرد و ابراز داشت: خانواده های شهیدان پس از گذشت هفت روز هنوز هم عزیزان خود را دفن نکرده اند و خواستار برقراری عدالت در حق خودشان و محاکمه جنایتکاران اند.

وی با بیان این که خانواده های شهیدان اصرار دارند که تا عمران خان نخست وزیر پاکستان خود را در جمع آنان نرساند، جنازه های عزیزان را دفن نخواهند کرد، ادامه داد: اجتناب عمران خان از حضور در جمع داغ دیدگان عملی زشت و ننگین است.

حجت الاسلام وحیدی با تاکید به این که جهان بسرعت در حال تغییر است و ستمگران در حال محاکمه شدن هستند، بیان داشت: آفتاب عدالت و انصاف مظلومان طلوع کرده است، دولتمردانی که خداوند متعال را ابرقدرت جهان می دانستند و حمایت و کمک مظلومان را شیوه کار خود قرار داده بودند، امروز همان ها موفق و پیروز اند./988/

ارسال نظرات