۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۶۷۱۷۱۳
امام جمعه کانبرا استرالیا:

آمریکا همیشه در کنار ستمگران و علیه مظلومان جهان بوده است

آمریکا همیشه در کنار ستمگران و علیه مظلومان جهان بوده است
حجت الاسلام وحیدی با بیان این که فریاد علیه ظالمان و حمایت از مظلومان سیره ائمه معصومین بوده است، گفت: آمریکا همیشه در کنار ستمگران و علیه مظلومان جهان بوده است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین اشفاق وحیدی امام جمعه کانبرا استرالیا، در خطبه های عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته، گفت: آمریکا همیشه در کنار ستمگران و علیه مظلومان جهان بوده است.

وی با بیان این که فریاد علیه ظالمان و حمایت از مظلومان سیره ائمه معصومین علیهم السلام بوده است، تاکید کرد: ما همانند جمهوری اسلامی ایران، نیروهای انقلابی و جبهه مقاومت در کنار مظلومان جهان ایستاده ایم.

این روحانی استرالیایی با اشاره به این که خاستگاه و درس دین اسلام این است که انسان پس از شناخت درست از حق و باطل بر معیار حق زندگی کند، ابراز داشت: در حال حاضر نوجوانان هدف استکبار جهانی اند، جوانان به نام آزادی که دروغ و در حقیقت یک انحراف واقعی است از فرهنگ اسلامی دور می شوند.

وی سال جدید ۲۰۲۱ میلادی را به جهانیان بویژه مسیحیان جهان تبریک گفت و ادامه داد: امیدواریم این سال، سال نجات مظلومان و محرومان از دست ستمگران باشد، آفتاب اربابان ستمگر در حال غروب است، صدای فریاد مظلومان جهان کاخ های استکبار جهانی را به لرزه در آورده است.

امام جمعه کانبرا استرالیا با بیان این که ما در سال جدید میلادی باید عهد کنیم که با عمل به اصول و قوانین اسلامی برای نجات انسان ها، برقراری صلح و آرامش و امنیت پایدار تلاش خواهیم کرد، گفت: کسانی که نفرت، تروریسم، تفرقه و اختلاف را در جامعه تزریق می کنند شکست خواهیم داد.

وی خواستار جلوگیری از سرکوب، کشتار و خون و خونریزی در کشمیر، فلسطین، عراق، یمن، افغانستان و سوریه شد و از سازمان ملل خواست صلح، آرامش و ثبات پایدار را به این مردم هدیه دهد که امنیت منطقه هم با امنیت این کشورها گره خورده است.

حجت الاسلام وحیدی در آخر خطبه های جمعه نمازگزاران را به تقوای الهی و حصول قرب خداوند متعال دعوت کرد و گفت: عمل به سیره حضرت فاطمه زهراء سلام الله علیها و ائمه معصومین علیهم السلام، تنها راه تقرب به خداوند و منبع توحید شناسی، اسلام شناسی و دین شناسی است./988/

ارسال نظرات