۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۶۷۲۷۷۷
با حضور معاون تهذیب حوزه های علمیه؛

رزمایش معاونین تهذیب مدارس علمیه کرمانشاه برگزار شد

رزمایش معاونین تهذیب مدارس علمیه کرمانشاه برگزار شد
کرمانشاه - رزمایش «تهذیب و تربیت» با حضور مدیران، اساتید و معاونین تهذیب حوزه های علمیه شرق استان کرمانشاه، در حوزه علمیه شهرستان صحنه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، رزمایش «تهذیب و تربیت» با موضوع جهاد تربیتی مدیران، اساتید و معاونین تهذیب حوزه های علمیه شرق استان کرمانشاه امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین عالم زاده نوری؛ معاون تهذیب حوزه های علمیه در حوزه  علمیه شهرستان صحنه برگزار شد.

در این رزمایش برنامه های تخصصی در قالب رزمایش با حضور معاونین تهذیب حوزه های علمیه شرق استان کرمانشاه برگزار شد.

در این رزمایش حجت الاسلام والمسلمین صادق ایرانی؛ مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در سخنانی به اهمیت و جایگاه ویژه برگزاری رزمایش «تهذیب و تربیت» اشاره و آن را یک نیاز اساسی برای حوزه های علمیه عنوان کرد.

در ادامه این رزمایش فعالیت های تهذیبی و تربیتی حوزه های علمیه شرق استان کردستان مورد بررسی حاضرین قرار گرفت.

از دیگر برنامه های این رزمایش برگزاری درس اخلاق برای مدیران حوزوی، معاونین تهذیب و اساتید حوزه علمیه شرق استان کرمانشاه بود.

به گزارش خبرنگار رسا، در کنار این رزمایش 3 کارگاه دانش افزایی به همت معاون تهذیب حوزه علمیه کشور برگزار شد و مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت.

موضوعات این 3 کارگاه شامل: اهمیت شورای تهذیب مدارس علمیه و نقش اساتید و مدیران بر تربیت طلاب، نشست صمیمی معاون تهذیب حوزه های علمیه با مدیران و معاونین تهذیب و هم افزایی تهذیبی و شیوه های مدیریت در مدارس علمیه بود./1400/ت310/ب1

ارسال نظرات