۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۶۷۲۸۰۳
امام جمعه پلدختر:

نهادینه سازی فرهنگ اقامه نماز مهم ترین عامل تربیت دینی نسل نو است

نهادینه سازی فرهنگ اقامه نماز مهم ترین عامل تربیت دینی نسل نو است
حجت الاسلام موسوی، بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت ها و تقویت ارتباط بین مربیان، اولیا و دانش آموزان گفت: نهادینه سازی فرهنگ اقامه نماز مهم ترین عامل تربیت دینی نسل نو است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید محسن موسوی، در اجلاس شهرستانی نماز با موضوع راهکارهای گسترش پیوند بین منزل، مدرسه و مسجد که درسالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش پلدختر برگزارشد، گفت: تبیین و ترویج فرهنگ اقامه نماز بین نسل نو مهم ترین عامل در تربیت دینی دانش آموزان است.

امام جمعه پلدختر بر ضرورت تقویت ارتباط بین مدارس، مسجد و خانواده تأکید کرد و افزود: با توجه به شرایط کنونی به علت شیوع ویروس کرونا و تحصیل مجازی دانش آموزان نباید بحث تربیتی این قشر کمرنگ شود.

وی اظهار داشت: باید از همه ظرفیت های تبلیغی و فرهنگی در راستای اشاعه فرهنگ نماز در بین نسل نوجوان بهره مند شد.

حجت الاسلام موسوی بر ضرورت گسترش و تبیین فرهنگ اقامه نماز در جامعه تأکید کرد و گفت: نهادینه سازی، تبیین و ترویج فرهنگ نماز بین نسل نو، در پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی نقش آفرین است.

وی به نقش ائمه جماعات و مربیان پرورشی مدارس در ترویج فرهنگ نماز اشاره کرد و عنوان داشت: ائمه جماعات و مربیان پرورشی مدارس با ابداع روش های خلاقانه در جذب نوجوانان به اقامه نماز اول وقت تلاش کنند.

امام جمعه پلدختر با تأکید بر ضرورت به کارگیری شیوه های نوین تبلیغی در فضای مجازی و تقویت ارزش ها بین دانش آموزان گفت: فعالان دینی، فرهنگی و پرورشی در تربیت دینی و انقلابی دانش آموزان باید همت جهادی داشته باشند.

وی تأکید داشت: برای گسترش فرهنگ نماز پیوند اولیاء و مربیان دانش آموزان مستحکم تر شود و از ظرفیت های مختلف آموزشی تبلیغی در بستر فضای مجازی با توجه به شرایط کرونایی امروز جامعه استفاده شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات