۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۶۷۲۸۲۱
تیپ ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق؛

بانیان قم هراسی به دنبال چه هستند؟

بانیان قم هراسی به دنبال چه هستند؟
هنوز خاطره تلخ اتهام واهی انتشار ویروس منحوس کرونا از قم به سایر مناطق کشور از اذهان مردم نجیب قم محو نشده که بار دیگر اتهام بی‌اساس دیگری نثار مردم شریف قم می‌شود!

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، تیپ 83 روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق(ع) در پاسخ به اظهارات اخیر معاون وزیر بهداشت بیانیه ای را صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

هنوز خاطره تلخ اتهام واهی انتشار ویروس منحوس کرونا از قم به سایر مناطق کشور از اذهان مردم نجیب قم محو نشده که بار دیگر اتهام بی‌پایه و اساس دیگری نثار مردم شریف قم می‌شود!

بی تردید دستهای ناپاک و ناپیدای دشمن که از شهر خون و قیام قم زخم و کینه عمیقی در دل دارد، در این سیاه نمایی و وارونه جلوه دادن حقایق و تحت تأثیر قراردادن اذهان برخی از دولتمردان قابل مشاهده است.
چگونه مردم مؤمن و قانون مداری که رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را بخاطر توصیه مؤکد رهبر فرزانه شان، برخود واجب می‌دانند را متهم به سهل انگاری در انجام اصول بهداشتی و آدمکشی می‌کنید؟!!

با وجود سؤال بر انگیز بودن عملکرد ستاد ملی مبارزه با کرونا در سخت‌گیری زیاد نسبت به اماکن و تجمعات مذهبی و تساهل و تغافل نسبت به تجمعات غیرمذهبی و خطرناک در بخش‌های مختلف کشور، اقشار مذهبی بخصوص مردم نجیب و ولایتمدار قم که زیارت مضجع نورانی کریمه اهل بیت حضرت معصومه سلام الله علیها و اقامه نماز در مسجد مقدس جمکران و حضور هر هفته در صفوف نماز دشمن شکن جمعه را جزء ضروریات زندگی خود می‌شمرند، از ابتدای شیوع ویروس کرونا با حسرت و اندوه همه را تعطیل کرده و به دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا تمکین کرده و به اعتراف وزیر محترم بهداشت، اقشار مذهبی نسبت به دیگران در رعایت اصول بهداشتی رتبه اول را داشته‌اند. با این وجود این بزرگترین بی انصافیست که چنین مردمی، متهم به سهل انگاری در انجام شیوه نامه‌های بهداشتی شوند در حالی که بی‌توجهی به دستورالعمل‌ها در جاده‌های منتهی به شهرهای شمالی کشور و جزایر قشم و کیش در صدر اخبار نمایان است.

تیپ ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق علیه السلام ضمن درخواست از مسئولین نسبت به پرهیز از اظهار نظر شتابزده و غیر کارشناسانه درمورد مسائل مختلف شهر خون و قیام قم، از سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا که این اتهام بی اساس را به مردم قم نسبت داده و نیز از همه مسئولینی که در جلسه حاضر بوده و هنگام شنیدن این اتهام سخیف سکوت کرده‌اند، می‌خواهد در کوتاه‌ترین زمان از مردم شریف قم عذرخواهی نموده و با شناسایی عوامل پشت پرده و نفوذی که یقیناً هدفی جز تضعیف پایگاه انقلاب را ندارند، از تکرار چنین مواردی جلوگیری نمایند.

والسلام علی من اتبع الهدی

روابط عمومی تیپ 83 روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق علیه السلام

/1350/د101/ف

ارسال نظرات