۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۶۷۲۸۳۵

آیت الله بشیر نجفی تحریم آستان قدس رضوی توسط آمریکا را محکوم کرد

آیت الله بشیر نجفی تحریم آستان قدس رضوی توسط آمریکا را محکوم کرد
دفتر حضرت آیت الله بشیر نجفی با صدور بیانیه ای تحریم آستان قدس رضوی توسط آمریکا را به شدت محکوم کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، دفتر حضرت آیت الله بشیر نجفی در محکومیت تحریم آستان قدس رضوی توسط آمریکا بیانیه صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

الحمد لله الذی لا یحمد على مکروه سواه والصلاه والسلام على خیر البریه محمد سید الرسل وعلى آله الأمناء على الدین واللعنه على شانئیهم من الأولین إلى الآخرین إلى یوم الدین.

خداوند سبحان فرموده است: «وکسانی که ستم کرده ­اند به زودی خواهند دانست به کدام بازگشتگاه برخواهند گشت»و فرموده است: «فرجام[نیک] از آن تقواپیشگان است».

صدق الله العلی العظیم.

از رفتار نامعقول و نسنجیده دولت رو به انتهای آمریکا در اهانت به مقدسات دین و یکی از نمادهای شکوهمند شریعت اسلامی یعنی حرم مطهر امام رضا(ع) هشتمین امام اهل بیت(علیهم السلام) و تروریستی خواندن این مکان، تعجب کردیم این در حالی است که دولت آمریکا خود را حامی و محافظ جهان می خواند.

در حالی که بی پروایی دولت رو به انتهای آمریکا در این خصوص را محکوم می کنیم، در عین حال به سران این کشور هشدار می دهیم که اقدام مذکور، تحریک کننده است و دل های همه مسلمانان و پیروان مذهب اهل بیت را جریحه دار می کند و گویا این دولت فراموش کرده که چه بر سر گذشتگان آنها اآمده است که می خواستند به دین و نمادهای آن اهانت کنند و امیدواریم دولت آمریکا از خواب غفلت بیدار شود.

ولا حول ولا قوه إلا بالله العلی العظیم.

/ ۹۸۸/ج

ارسال نظرات