۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۶۷۲۸۶۹
به همت جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی برگزار می‌شود؛

نشست تخصصی سپهبد شهید قاسم سلیمانی

نشست تخصصی سپهبد شهید قاسم سلیمانی
عصر امروز ۲۴۴ مین برنامه زنده جبهه انقلاب اسلامی با موضوع بررسی تخصصی ابعاد شخصیت سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی در اتحاد مذاهب اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، ۲۴۴مین برنامۀ زندۀ جبهه انقلاب اسلامی با موضوع بررسی تخصصی ابعاد شخصیت سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود. مهمانان این مراسم که به سخنرانی خواهند پرداخت، حجت‌الاسلام علی محمدی‌سیرت، حجت‌الاسلام حمید شهریاری، مولوی محمداسحاق مدنی، دکتر حسین اکبری و ماموستا عزیز بابایی هستند.

همان‌طور که از موضوع و سخنرانان این جلسه پیداست، قرار است نقش سردار سلیمانی در صلح و اتحاد امت اسلامی مورد بررسی قرار بگیرد؛ چرا که یکی از عوامل شکل‌گیری و ریشه دواندن داعش در کشورهای اسلامی، فعال کردن گسل اختلاف بین شیعه و سنی بود و از این طریق توانستند عده‌ای از وهابیان و افراطیون را جذب، سازماندهی و اتحاد مردم را در مقابل این گروه تروریستی نابود سازند و بتوانند منطقه را ناامن سازند.

لازم به ذکر است حجت‌الاسلام محمدی‌سیرت، نماینده ولی فقیه در سپاه قدس، حجت‌الاسلام شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، نائب رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، دکتر بیداری، دبیر مجمع بیداری اسلامی و ماموستا بابایی امام جمعه اهل سنت صادقیه تهران است.

گفتنی است این برنامه، امروز ساعت ۱۵، چهارشنبه ۱ بهمن‌ماه ۱۳۹۹ از طریق سایت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در فضای مجازی برگزار می‌شود. همچنین شایان ذکر است این برنامه با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار می‌شود.

نشست تخصصی سپهبد شهید قاسم سلیمانی

ارسال نظرات