۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۶۷۲۹۰۹
حجت الاسلام یعقوبی عنوان کرد؛

تشکیل کلاس های حضوری برای طلاب پایه اول و دوم حوزه علمیه سرپل ذهاب

تشکیل کلاس های حضوری برای طلاب پایه اول و دوم حوزه علمیه سرپل ذهاب
کرمانشاه - مدیر حوزه علمیه سرپل ذهاب گفت: با توجه به وضعیت خاص جامعه در بحث کرونا ۲ پایه اول و دوم در حوزه علمیه به صورت حضوری در کلاس‌های درس شرکت می‌کنند.

حجت الاسلام مقداد یعقوبی در گفت وگو با خبرنگار خبرگراری رسا در کرمانشاه عنوان داشت: بی شک ویروس کرونا در جامعه به همه بخش ها خسارت های خود را وارد کرده است و در این میان مباحث آموزشی  نیز از این آسیب های در امان نبوده اند.

مدیر حوزه علمیه سرپل ذهاب گفت: در حال حاضر 51 طلبه در پایه های و سطوح مختلف حوزوی در حوزه علمیه شهرستان سرپل ذهاب مشغول تحصیل هستند که با توجه به وضعیت خاص جامعه در بحث کرونا 2 پایه اول و دوم در حوزه علمیه به صورت حضوری در کلاس های درس شرکت می کنند.

این استاد حوزه علمیه استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود تاکید کرد: تمام تلاش ما این بوده است که اجازه ندهیم شرایط موجود روند آموزشی طلاب را تحت تاثیر قرار دهد.

مدیر حوزه علمیه سرپل ذهاب بیان داشت: اولین و مهمترین تلاش ما این است که در این وضعیت ویژه از محدودیت ها و تهدیدها فرصت سازی کنیم، بنابراین در این مدت شاهد برپایی درس اخلاق برای طلاب هستیم.

حجت الاسلام یعقوبی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: با شیوع کرونا، با تلاش معاون تهذیب این حوزه علمیه روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته به صورت مجازی درس اخلاق برای طلاب برگزار می گردد./1400/

ارسال نظرات