۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۷
کد خبر: ۶۷۲۸۳۶
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

کرمانشاه دارای پتانسیل های مادی و انسانی بالایی نسبت به سایر استانهاست

کرمانشاه دارای پتانسیل های مادی و انسانی بالایی نسبت به سایر استانهاست
کرمانشاه - آیت الله علما گفت: استان کرمانشاه در بحث پتانسیل های مادی و انسانی دارای وضعیت بسیار مطلوبی نسبت به سایر استانهاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، رئیس اورژانس بخش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه امروز با آیت الله مصطفی علما، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در این دیدار اظهار داشت: استان کرمانشاه در بحث پتانسیل های مادی و انسانی دارای وضعیت بسیار مطلوبی نسبت به سایر استانهاست، بنابراین شایسته است که از این ظرفیت ها برای توسعه منطقه استفاده شود.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود گفت: از سوی دیگر کرونا و دیگر مشکلات تاثیراتی بر زندگی و معیشت مردم کشور و استان گذاشته است، بنابراین از مسؤولان و مدیران می خواهیم که برای رفع این کمبودها از هیچ کوششی دریغ نکنند.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: همه باید برای رفع مشکلات موجود در میدان عمل حضور داشته باشیم، همانند کاری که در بحث کرونا در کشور انجام گرفت.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در ادامه با اشاره به جایگاه و حساسیت نیروهای بیمارستانی به ویژه اورژانسی، تاکید کرد: مردم باید در موارد اورژانسی احساس مسؤولیت کنند و با امداد گران اورژانس همکاری شایسته را معمول دارند.

قبل از سخنان آیت الله علما، دکتر رفیعی، رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی استان گزارشی از برنامه ها و خدمات اورژانس استان ارائه کرد و خاطرنشان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از 45 هزار مأموریت در راستای کمک به همشهریان و هم استانی توسط اورژانس انجام گرفته است که 5 هزار از این مأموریت در بحث کرونا بوده است./1400/

ارسال نظرات