۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۶
کد خبر: ۶۷۲۹۹۴
دبیر مجلس وحدت مسلمین پاکستان شعبه قم:

ایجاد ناامنی و بی ثباتی در منطقه هدف اصلی آمریکا، اسرائیل و آل سعود است

ایجاد ناامنی و بی ثباتی در منطقه هدف اصلی آمریکا، اسرائیل و آل سعود است
حجت الاسلام مهدوی در واکنش به انفجار روز گذشته شهر بغداد عراق، گفت: ایجاد نا امنی و بی ثباتی در عراق و پاکستان هدف اصلی آمریکا و اسرائیل و آل سعود است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد عادل مهدوی دبیر مجلس وحدت مسلمین پاکستان شعبه قم با صدور پیامی، انفجار سهمگین بغداد پایتخت عراق را که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از شهروندان عراقی شد، به شدت محکوم کرد.

در پیام این روحانی پاکستانی که در فضایی مجازی منتشر شده آمده است: دو هفته پیش ۱۱ تن از معدنچیان منطقه مچه کویته پاکستان به دست گروهک وحشی داعش سربریده شدند و الآن شاهد انفجار مهیبی در سرزمین حرم های اهل بیت علیهم السلام و مزارات مقدس انبیاء و اولیای الھی عراق هستیم.

این اقدامات نشانگر این است که دشمن بار دیگر قصد نا امن کردن پاکستان و عراق دو کشور اسلامی را در سر دارد، چون اهداف دشمنان اسلام، آمریکا، اسرائیل، انگلستان و هندوستان در اختلاف و بی ثباتی کشورهای اسلامی نهفته است.

حجت الاسلام مهدوی با تاکید بر محکوم کردن سیاست های استعماری کشور های اسلام ستیز، از جهان اسلام خواست که با اتحاد و همدلی با توطئه گران مقابله کنند.

دبیر مجلس وحدت مسلمین پاکستان شعبه قم در آخر با عرض تسلیت و تبریک به خانوده های شهدای انفجار، گفت: با خون شهیدان دژهای قدرت های استکباری آمریکا، اسرائیل و آل سعود فرو خواهد ریخت./988/

ارسال نظرات