۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۶۷۲۶۹۲
سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

حجاب دستور دین اسلام و میراث حضرت زهرا است

حجاب دستور دین اسلام و میراث حضرت زهرا است
حجت الاسلام دومکی در مراسم فاطمیه، فرهنگ غربی برهنگی زنان را به شدت مورد انتقاد قرار داد و گفت: حجاب دستور دین اسلام و میراث حضرت زهرا(س) است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مقصود علی دومکی سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان، شب گذشته در مراسم سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، تاکید کرد: زنان مسلمان به جای فرهنگ و آموزه های غربی، آموزه های اسلامی و سیره زهرا سلام الله را خصوصا در حجاب و عفاف الگو قرار داهند.

این روحانی شیعه پاکستانی با تاکید به این که زندگانی بانوی بهشتی حضرت زهرا سلام الله علیها کاملترین و بهترین الگوی برای جهان بشریت است، ابراز داشت: فضایل و کمالات والای انسانی، حیا، عفت، عصمت و پاکدامنی، راستگویی و سخاوت در وجود ایشان جمع شده بود.

وی با بیان این که حضرت فاطمه زهرا علیها السلام خطبه تاریخی که سربلندی دین اسلام در مسجد نبوی(ص) ایراد فرمودند، چراغ راهنما برای مسلمانان جهان است، اظهار داشت: وظیفه شخصی و دینی هر مسلمان این است که علیه حکومت های ظلم و ستمکاران بایستد و در کنار مظلومان جهان باشد.

سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان با اشاره به این که سیره حضرت فاطمه زهرا علیها السلام تفسیر عملی قرآن کریم است، خطاب به زنان جهان اسلام گفت: به جای فرهنگ و آموزه های غربی، آموزه های اسلامی و سیره زهرا سلام الله را خصوصا در حجاب و عفاف الگو قرار دهید.

وی افزود: تربیت یافتگان آغوش این بی بی دوعالم، پیشوایان معصوم و امامان جهان اند که در بقای دین مبین اسلام، جان و مال خود را قربانی کردند.

حجت الاسلام دومکی حجاب اسلامی را دستور دین اسلام و میراث گرانبهای حضرت زهرا دانست و بیان داشت: تمدن غربی عامل خفت و بی ارزش شدن زنان است، در حالیکه اسلام به زنان کرامت انسانی و ذاتی عطا کرده است.

وی افزود: غرب با ترویج فرهنگ فحشا، بی حیایی و برهنگی در بین زنان، موجب فروپاشی بنیان خانواده شده است./988/

 

حجاب دستور دین اسلام و میراث حضرت زهرا است

ارسال نظرات