۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷
کد خبر: ۶۷۲۵۴۶
سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

حضور مجدد داعش تهدید جدی برای دستگاه های امنیتی پاکستان است

حضور مجدد داعش تهدید جدی برای دستگاه های امنیتی پاکستان است
حجت الاسلام دومکی اعلام وجود داعش در پاکستان را نگران کننده دانست و گفت: حضور مجدد داعش در پاکستان تهدید جدی برای دستگاه های امنیتی کشور است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مقصودعلی دومکی سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان، شب گذشته پس از سخنرانی در مراسم فاطمیه دوم که در مقبره سفر شاه منطقه بلوچستان پاکستان برگزار شد، در گفتگو با تیم رسانه ای منطقه، حضور مجدد داعش در پاکستان را تهدید جدی برای دستگاه های امنیتی کشور دانست.

وی با تحریم و منع فعالیت لشکر جنگوی خواستار جلوگیری از ترویج افکار و نظریه های داعشی و تعطیلی کامل مرکز تولید و پیدایش این گروهک تروریستی در پاکستان شد و گفت: همانطوریکه مسئولین دستگاه های امنیتی کشور خودشان، از حضور داعش در پاکستان اعتراف می کنند باید با عملیات سراسری ضد تروریستی آنان را ریشه کن کنند.

این روحانی پاکستانی با اشاره به این که بین گروهک تروریستی داعش و گروهگ تکفیری وهابی ارتباط تنگاتنگ وجود دارد، ابراز داشت: دولت منابع مالی گروه های تندرو وهابی را بررسی کرده، آن را بلوکه کند تا فاجعه دیگری مانند فاجعه چند روز پیش منطقه کویته در کشور رخ ندهد.

وی اعلام وجود داعش در پاکستان را نگران کننده و تهدید جدی برای دستگاه امنیتی کشور دانست و افزود: شیعیان با عمل به توصیه های رهبران دینی خود، هزینه سنگینی را در تامین امنیت کشور پرداخته اند، اما صبر هم حد و حدودی دارد.

سخنگوی مرکزی مجلس وحدت مسلمین پاکستان با خانوده های کشته شدگان قوم هزاره ابراز همدردی کرد و به تبیین مقام و منزلت حضرت فاطمه زهراء سلام الله علیها پرداخت و گفت: حضرت فاطمه زهراء سلام الله علیها نمونه و اسوه برای جهان اسلام بویژه زنان مسلمان هستند.

وی با بیان این که خطبه حضرت فاطمه زهراء سلام الله علیها در مسجد نبوی دریای علم و عرفان در تاریخ اسلام است، تاکید کرد: سیره عملی آن حضرت آینه و بیانگر اخلاق و شخصیت پیامبر اسلام سید الانبیاء حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله وسلم بود، به همین خاطر پیامبر اسلام فرمود «فَاطِمَةُ بَضْعَةٌ مِنِّی ‏فَمَنْ آذَاهَا فَقَدْ آذَانِی»؛ فاطمه پاره تن من است و هرکس او را بیازارد گویی مرا آزرده است.

حجت الاسلام دومکی در آخر به اهتمام بیشتر برای مراسم ایام فاطمیه و تبیین سیره حضرت فاطمه زهراء سلام الله علیها در این ایام تاکید کرد./988/

ارسال نظرات