۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۶۷۳۰۰۸
معاون تهذیب حوزه علمیه کنگاور خبر داد؛

دیدار طلاب کنگاوری با مراجع و علمای شهر مقدس قم

دیدار طلاب کنگاوری با مراجع و علمای شهر مقدس قم
کرمانشاه ـ معاون تهذیب حوزه علمیه کنگاور گفت: باهماهنگی های به عمل آمده در روزهای آینده در حدود 40 نفر از طلاب حوزه علمیه کنگاور به شهر مقدس قم سفری چند روزه خواهند داشت.

حجت الاسلام قاسم دهنوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه اظهار داشت: بعد از پایان یافتن امتحانات طلاب حوزه علمیه کنگاور، مقرر گردید که یک سفر زیارتی و تفریحی برای تجدید روحیه طلبه های این مرکز برگزار شود.

معاون تهذیب حوزه علمیه کنگاور گفت: ان شاء الله با هماهنگی های به عمل آمده در روزهای آینده در حدود 40 نفر از طلاب حوزه علمیه شهرستان کنگاور به شهر مقدس قم سفری چند روزه خواهند داشت.

این استاد حوزوی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: در این سفر، طلاب کنگاوری با بسیاری از بزرگان حوزوی و مراجع دینی دیدار خواهند داشت و از محضر این بزرگان بهره های معنوی و علمی را خواهند برد.

حجت الاسلام دهنوی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: براساس هماهنگی های انجام شده طلاب حوزه علمیه کنگاور با آیت الله علوی گرگانی، حجت الاسلام و المسلمین ملکی؛ قائم مقام حوزه های علمیه کشور، حجت الاسلام و المسلمین عالم زاده نوری؛ معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور، حجت الاسلام و المسلمین محمد عراقی؛ مسئول دفتر مقام معظم رهبری در قم و در صورت امکان با حضرت آیت الله نوری همدانی دیدار خواهند داشت.

این استاد حوزوی به دیگر برنامه های معنوی و فرهنگی در حوزه علمیه کنگاور اشاره کرد و بیان داشت: خوشبختانه با حضور طلاب و حتی سایر مردم شهرستان ما هر شب مراسم روضه خوانی را در حوزه علمیه شهرستان کنگاور داریم و این برنامه همچنان استمرار خواهد داشت./1400/

ارسال نظرات