۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۶۷۲۹۶۱
مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه:

تدریس در مدارس علمیه خواهران در فضای مجازی صورت می گیرد

تدریس در مدارس علمیه خواهران در فضای مجازی صورت می گیرد
کرمانشاه - مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه گفت:کماکان شرایط تدریس و تحصیل اساتید و طلاب خواهر کرمانشاه مانند ترم گذشته در فضای مجازی به طلبه ها ارائه می شود.

حجت الاسلام حجت الله فاضلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، اظهار داشت: علیرغم وضعیت آبی این استان در بحث کرونا، فعلا تا این لحظه بخشنامه یا دستورالعملی دال بر چگونگی برگزاری کلاس های ترم دوم مدارس علمیه خواهران استان کرمانشاه به ما ابلاغ نشده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه گفت: با این وجود کماکان شرایط تدریس و تحصیل اساتید و طلاب خواهر به مانند ترم گذشته است و دروس در فضای مجازی به طلبه ها ارائه می شود.

حجت الاسلام فاضلی ادامه داد: البته در این باره ما استثنائاتی داریم، طلابی که دسترسی به سیستم و امکانات رایانه ای ندارند، می توانند با مراجعه به مدرسه علمیه از اساتید خود جزوه های مورد نظر را دریافت کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه با اشاره به اینکه برخی از مدیران و کارکنان حوزه های علمیه خواهران کرمانشاه به صورت دورکاری، انجام خدمت می کنند، افزود: مدیران و کارکنان حوزوی که دارای شرایط ویژه ای همانند داشتن فرزند زیر 3 سال، بیماری های ریوی و قبلی و سایر بیماری های زمینه ای هستند، می توانند به صورت دورکاری کارهای خود را در منزل انجام دهند.

حجت الاسلام فاضلی شرایط برگزاری ترم آینده را منوط به تصمیم گیری متولیان امر دانست و گفت: امتحانات مدارس علمیه خواهران استان کرمانشاه به اتمام رسیده است و برای آغاز ترم جدید منتظر بخش نامه ها و دستورالعمل های مربوطه در بحث برگزاری کلاس ها هستیم./1400/ت310/ب1

ارسال نظرات