۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۶۷۲۹۱۹
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

دستگاه های متولی نسبت به معرفی بهتر و کاملتر شهدای محراب اقدام کنند

دستگاه های متولی نسبت به معرفی بهتر و کاملتر شهدای محراب اقدام کنند
کرمانشاه - آیت الله علما گفت: دستگاه های متولی باید با تبلیغات، نشست ها، میزگردها و... به معرفی بهتر و کاملتر شهدای محراب بپردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در نشست کنگره شهدای محراب که با حضور استاندار، فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) و دیگر مسؤولان برگزار شد، اظهار داشت: باید زوایای زندگی شهدای محراب برای نسل جوان جامعه و انقلاب واکاوی و تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: باید بتوانیم که نسل های جوان را با سابقه مبارزاتی، علمی و معنوی شهدای محراب در کشور آشنا سازیم و این کار را باید جدی بگیریم.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: باید علل ترور شهدای محراب که یاوران امام راحل بودند برای نسل جوان تبیین شود، زیرا منافقین امیدوار بودند که با این جنایات خود زمینه ساز یاس و ناامیدی در انقلاب را فراهم می آورند ولی نتیجه ای عکس گرفتند.

آیت الله علما در ادامه سخنان خود تصریح کرد: بنابراین یکی از ضرورت های ما برگزاری کنگره شهدای محراب در استان کرمانشاه در این شرایط زمانی از انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود افزود: لذا همه دستگاه های متولی باید با تبلیغات، نشست ها، میزگردها و... به معرفی بهتر و کاملتر شهدای محراب بپردازند.

در ادامه این جلسه، هوشنگ بازوند؛ استاندار کرمانشاه نیز در سخنانی بیان کرد: شهدای محراب حق بزرگی بر گردن انقلاب و مردم دارند و برگزاری چنین همایش ها و کنگره هایی قدردانی از این بزرگان و شهدا می باشد.

استاندار کرمانشاه در ادامه سخنان خود گفت: منافقان کوردل در اوایل انقلاب با تحریک آمریکایی ها و اسرائیلی ها این علما بزرگ دین و انقلاب را به شهادت رساندند در حالی که برخی از این شهدای بالای 80 سال سن داشتند ولی با لباس رزم در جبهه های جنگ در کنار رزمندگان حضور داشتند.

در ادامه این نشست، سردار عظیمی؛ فرمانده قرارگاه نجف اشرف بیان کرد: باید برای نسل جوان چهره خونخوار و پلید منافقین شناسانده شود.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف گفت: از مسؤولان برگزاری این همایش درخواست داریم که از خانواده های شهدای ترور تجلیل به عمل آورند.

دیگر سخنران این جلسه، امیر آریانفر؛ فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در غرب کشور بود.

امیر آریانفر در سخنانی عنوان داشت: باید کمیته های مخصوص این کنگره از همین امروز کار خود را رسما آغاز کنند تا شاهد برگزاری یک کنگره شایسته در حد جایگاه این شهدای عزیز باشیم.

سردار بهمن ریحانی؛ فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه نیز در این جلسه اظهار داشت: باید خدمات شهید آیت الله اشرفی اصفهانی به مردم کرمانشاه برای همه تشریح و تبیین شود. همچنین باید سوابق مبارزات سیاسی این عالم مجاهد علیه نظام ستم شاهی به نسل های جوان معرفی شود./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات