۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۶۷۲۹۱۳
امام جمعه موقت کرمانشاه:

ورود بسیج در هر عرصه ای نتیجه بخش بوده است

ورود بسیج در هر عرصه ای نتیجه بخش بوده است
کرمانشاه - امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون همواره در هر عرصه ای که بسیج ورود پیدا کرده است، ما کارنامه موفقی داشته ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی در نشست بصیرتی با جمعی از طلاب بسیجی حوزه های علمیه کرمانشاه عنوان کرد: بسیج از همان روزهای نخستین که به فرمان امام راحل تشکیل شد، ذات و نفس انقلابی و مردمی خویش را نشان داد.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: بسیج شاید در نگاه اول در ذهن هر کسی یک نهاد و ارگان نظامی به نظر برسد، ولی بسیج یک نیروی بزرگ و وسیع با پشتوانه مردمی است.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه ظرفیت های بسیج در کشور بسیار بالاست، تاکید کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون همواره در هر عرصه ای که بسیج ورود پیدا کرده است، ما کارنامه موفقی داشته ایم که این نشان می دهد که کار در نهاد بسیج از روی اخلاص و نیت پاک است.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در بحث عمران، سازندگی و... همیشه بسیج پیشقدم بوده است و در انجام هر کاری هم هرگز مطالبه گر نبوده است و کاری را که انجام می دهد را تنها برای ارتقا و توسعه انقلاب و رضای خداست.

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به حاشیه سازی دشمنان علیه بسیج و بسیجی تاکید کرد: متاسفانه بسیاری از رسانه های بیگانه و معاند تلاش می کنند که چهره ای دیگر از بسیج به دنیا نشان دهند، آنها می خواهند که بسیج را در مقابل جامعه قرار دهند در حالی که خود بسیج برآمده از بطن جامعه می باشد.

وی با تاکید بر اینکه بسیجی بودن برای هر کس یک افتخار است، بیان داشت: کسی که در زمره بسیج و بسیجی شناخته می شود باید روحیات خود را با انقلاب و نظام هماهنگ کند، باید در خدمت جامعه و اسلام باشد و مهمتر از همه باید دارای بصیرت و بینش انقلابی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی خاطرنشان کرد: در سال های اخیر همه دنیا عملکرد بسیج را در رویدادها و حوادث طبیعی همانند زلزله سرپل ذهاب، سیل جنوب کشور و... به عینه دید و این مهمترین مدرک بر مردمی بودن این نهاد است./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات