۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۶۷۲۹۴۷
مدیر حوزه علمیه کنگاور:

اساتید حوزوی با روحیه جهادی و انقلابی وضعیت کرونایی را مدیریت کردند

اساتید حوزوی با روحیه جهادی و انقلابی وضعیت کرونایی را مدیریت کردند
کرمانشاه - مدیر حوزه علمیه کنگاور گفت: اساتید حوزوی با روحیه جهادی و انقلابی توانستند که وضعیت کرونا را مدیریت کنند و بی شک اگر این روحیه نبود شاهد افت تحصیلی طلاب بودیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام پیام ملکی امروز در جمع اساتید و معاونین حوزه علمیه کنگاور عنوان داشت: خوشبختانه علیرغم وضعیت ویژه جامعه در بحث کرونا و تعطیلی کامل مراکز آموزشی و تحصیلی، حوزه علمیه کنگاور همواره بر این رویه بوده است که اجازه ندهند که این ویروس منحوس روند تحصیلی طلاب را تحت تاثیر خود قرار دهد.

مدیر حوزه علمیه کنگاور گفت: از همان روزهای ابتدایی آغاز شیوع کرونا یعنی در اوایل اسفندماه سال 98 وضعیت پیش رو مورد بررسی قرار گرفت و خوشبختانه توانستیم با مدیریت شرایط، از تعطیلی و یا تاخیر در امور تحصیلی طلاب جلوگیری کنیم.

این استاد حوزه علمیه استان کرمانشاه بیان داشت: البته باید اذعان کرد که بسترهای آموزش در فضای مجازی در شرایط کرونایی مهیا نبود و همین امر بسیاری از مراکز آموزشی و تحصیلی را با یک شک مواجه کرد و اگر تلاش جهادی اساتید حوزه های علمیه نبود، طلاب صدمات بسیاری در بحث کرونا می دیدند.

مدیر حوزه علمیه کنگاور گفت: اکنون هم که شیوع کرونا در کشور به ویژه کرمانشاه و شهرستان کنگاور کاهش محسوسی دارد، از شهروندان درخواست داریم که با تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی دوباره اوضاع را به زمان پیش از کرونا بازگردانند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: ان شاء الله با موافقت ستاد ملی کرونا و دیگر متولیان امر ترم  دوم تحصیلی مدارس علمیه در سطح کشور به صورت حضوری برگزار گردد.

حجت الاسلام ملکی با تقدیر از اساتیدی که در این ماه های بحرانی همواره همراه مدیریت و طلاب بوده اند، تاکید کرد: اساتید با روحیه جهادی و انقلابی توانستند که وضعیت را مدیریت کنند و بی شک اگر این روحیه نبود شاهد افت تحصیلی طلاب این حوزه علمیه بودیم که خوشبختانه اینگونه نشد.

مدیر حوزه علمیه کنگاور خاطرنشان کرد: در صورتی که ترم جدید به صورت حضوری برگزار شود، برنامه های بسیاری در بخش های مختلف برای طلاب حوزه علمیه کنگاور در دست اجرا داریم که بی شک اجرای این برنامه ها در تاسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهد بود./1400/پ210/ب1

ارسال نظرات