۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۶۷۳۰۴۰
امام جمعه موقت کرمانشاه:

مدیران شهرداری باید نگاه جهادی و انقلابی داشته باشند

مدیران شهرداری باید نگاه جهادی و انقلابی داشته باشند
کرمانشاه - امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: جمعیت شهری کرمانشاه نیازمند خدمات بسیاری است، لذا مدیرانی در شهرداری باید حضور داشته باشند که نگاه جهادی و انقلابی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین محمد حجتی امروز در دیدار با متولیان شهری و برخی از مدیران مناطق شهرداری کرمانشاه عنوان کرد: یکی از اداراتی که به صورت مستقیم با مردم در ارتباط است، شهرداری ها می باشند.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: خدماتی که شهرداری ها به مردم ارائه می دهند بسیار متنوع و مختلف است، بنابراین به نوعی می توان گفت که شهرداری یک سازمان همسو با مردم است که همواره اعمال و رفتار این نهاد از سوی جامعه مورد واکاوی و نظارت قرار می گیرد.

این عالم کرمانشاهی با اشاره به اینکه مدیریت شهر رسما و قانونا در دست شهرداری است، بیان داشت: شهر کرمانشاه با جمعیتی بیش از یک میلیون نیازمند خدمات بسیاری است، لذا مدیرانی در شهرداری باید حضور داشته باشند که از نگاه جهادی و انقلابی برخوردار باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی با اشاره به اینکه برخی از پروژه های شهرداری برای چندین سال روی زمین می مانند، عنوان داشت: متاسفانه باید اذعان کرد که در برخی از نواحی و مناطق شهرداری ها شاهد کم کاری های هستیم که بخشی از این معضل برمی گردد به مسایل مالی و برخی هم عدم برنامه ریزی صحیح مدیران شهرداری.

امام جمعه موقت کرمانشاه با انتقاد از زمان بندی نامناسبت پروژه های شهرداری، گفت: بیشتر پروژه های شهرداری معمولا در اواخر تابستان و با آغاز فصل بارش ها کلید می خورد که این خود یک نقیصه در مدیریت شهری است.

وی تصریح کرد: این نوع برنامه ریزی نه تنها باعث آزار و ایجاد مشکلاتی برای شهروندان می گردد، بلکه هم زمان را به نوعی تضییع می کند و هم اینکه بودجه طرح ها را بیشتر از حد بالا می برد.

حجت الاسلام و المسلمین حجتی در ادامه سخنان خود گفت: مساله دیگری که سالهاست مورد مناقشه است، موضوع نیروهای قراردادی و شرکتی شهرداری است.

امام جمعه موقت کرمانشاه افزود: این نیروها با توجه به اینکه شرکتی و بعضا قراردادی هستند، احساس امنیت شغلی ندارند و از سوی دیگر دیده می شود که حقوق آنها به موقع پرداخت نمی شود که همه اینها می تواند نشانه ضعف مدیریت باشد.

امام جمعه موقت کرمانشاه با تقدیر از پیگیری طرح های شهرداری توسط دکتر طلوعی؛ شهردار کرمانشاه بیان داشت: به دور از انصاف است اگر برخی از کارهای انجام گرفته شده توسط شهرداری را با وجود مشکلات اقتصادی و تحریم ها نادیده بگیریم، به نظر می رسد که مشکل در بحث مدیریت شهری، معضل زمان بندی است نه خدایی ناکرده مشکل افراد و مدیران./1400/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۶
درود بر خبرگزاری انقلابی رسا
1
0
طلبه از قم
Iran, Islamic Republic of
۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲
احسنت بر رسای انقلابی
همیشه انقلابی بمان
0
0