۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۶۷۳۰۸۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران مطرح کرد؛

رفع مشکلات کشور با عمل به فرامین رهبری و اتکا به جوانان انقلابی

رفع مشکلات کشور با عمل به فرامین رهبری و اتکا به جوانان انقلابی
مازندران - حجت الاسلام شکریان، تنها راه عبور از مشکلات فعلی کشور را توجه به فرامین رهبر انقلاب و اتکاء به جوانان نخبه و انقلابی و کار جهادی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در نهمین گردهمایی مدیران، معاونین و روسای ادارات تبلیغات اسلامی استان در بابل، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی توانست جنبش های مهمی را در جهان اسلام ایجاد کند و قطعا جمهوری  اسلامی نقش موثری در شکل گیری تمدن نوین اسلامی خواهد داشت.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان انقلاب به ویژه شهدای فجر انقلاب اسلامی و با اشاره به برخی هجمه ها نسبت به جمهوری اسلامی در سال های اخیر، اظهار داشت: قیام بزرگ ملت بصیر و انقلابی ایرانی اسلامی در سال ۱۳۵۷ به رهبری معمار کبیر این انقلاب حضرت امام خمینی(ره) گام نخست در ایجاد تمدن نوین اسلامی بود و به برکت آن انقلاب بزرگ امروز بسیاری از جنبش های اسلامی در منطقه و جهان اسلام شکل گرفت.

حجت الاسلام شکریان در ادامه با اشاره به دستاوردهای بسیار ارزشمند جمهوری اسلامی در ۴۲ سال عمر با برکت این انقلاب ، افزود: امام خمینی(ره) در شرایط بسیار پیچیده و حساس این انقلاب را پایه گذاری کرد و  با الگو گرفتن از اصول و ارزش های اسلامی و فرهنگ عاشورا آن را به رخ جهانیان کشید.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش بسیار ممتاز مساجد و هیات مذهبی در شکل گیری این انقلاب، تصریح کرد: همانند همه بحران ها و حتی در این شرایط شیوع ویروس منحوس کرونا مساجد توانسته اند در بسیاری از بحران های مختلف در کشور تاثیرگذار باشند و انتظار می رود در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مساجد فعال باشند و اذان و مباحث مهم انقلاب از بلندگوهای آن تبیین شود.
 
حجت الاسلام شکریان در ادامه با اشاره به برنامه ریزی های مختلف و برگزاری همه برنامه ها در سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و ستاد عملیات حاج قاسم، خاطر نشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی مرهون مجاهدت های بی وقفه شهیدانی چون سلیمانی هاست و امروز به برکت خون این شهید سرافراز و والا مقام و هم رزمانش جمهوری اسلامی پرچم دار تمدن نوین اسلامی است.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران همچنین با اشاره به فرا رسیدن چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی، تاکید کرد: امروز با وجود همه پیشرفت ه، اما برخی مشکلات و معضلات در کشور به ویژه در حوزه اقتصاد دیده می شود که نتیجه دل بستن به وعده های پوچ غربی ها است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: تنها راه عبور از بحران هاو این معضلات توجه به فرامین رهبری معظم انقلاب و اتکاء به جوانان نخبه و انقلابی و کار و اقدامات جهادی است.
 
حجت الاسلام شکریان با بیان این  که متأسفانه برخی جریان ها در داخل کشور تنها به غرب دل بسته اند، افزود: راه عبور از مشکلات مذاکره و دل بستن به کشورهای غربی نیست، بلکه با تکیه بر توان و ظرفیت داخلی می توان از مشکلات عبور کرد./950/
ارسال نظرات