۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۶۷۳۱۴۳
مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر اسفراین:

طلاب جهادی اسفراین دو باب منزل مسکونی برای محرومان احداث کردند

طلاب جهادی اسفراین دو باب منزل مسکونی برای محرومان احداث کردند
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام ابراهیمی گفت: طلاب گروه جهادی‌ ام ابیهای مدرسه علمیه حضرت ولی عصر (عج) اسفراین دو باب منزل مسکونی برای مددجویان و نیازمندان احداث کردند.

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی، مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر (عج) اسفراین، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، از احداث دو باب منزل مسکونی برای مددجویان توسط طلاب جهادی اسفراین خبر داد.

وی اظهار کرد: طلاب گروه جهادی‌ام ابیها (س) مدرسه علمیه ولی‌عصر (عج) از تابستان سال 1399 مشغول به احداث دو باب منزل مسکونی در روستاهای ولی‌آباد و قاسم‌آباد شهرستان اسفراین برای نیازمندان و مددجویان شدند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی افزود: این اردوی جهادی از اول تابستان شروع شد و دو منزل مسکونی با کمک خیران و موسسه قرآنی اسراء و کانون طلاب هلال احمر و با نقش‌آفرینی طلاب مدرسه علمیه حضرت ولیعصر (عج) اسفراین به طور کامل ساخته شد.

وی با اشاره به اینکه منزل مسکونی در روستای ولی‌آباد اکنون تکمیل شده است، اضافه کرد: حدود 50 میلیون جهت ساخت و بهره‌برداری این منزل مسکونی هزینه شد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی خاطرنشان کرد: منزل مسکونی روستای ولی‌آباد با حضور امام‌جمعه شهرستان افتتاح و به خانواده مددجو تحویل داده شد و منزل مسکونی قاسم‌آباد هم به‌زودی تکمیل و تحویل می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولیعصر (عج) اسفراین در ادامه با اشاره به اهمیت حضور و فعالیت طلاب در اردوهای جهادی، اظهار کرد: مقام معظم رهبری «هدایت فکری و دینی»، «هدایت سیاسی و بصیرت افزایی» و «راهنمایی و حضور در عرصه خدمات اجتماعی» را سه وظیفه عمده روحانیت برشمردند و طلاب هم باید در همین مسیر حرکت کنند.

وی افزود: در این اردوهای جهادی طلاب مدرسه علمیه اسفراین طبق فرمایش مقام معظم رهبری به خدمات اجتماعی و خدمت‌رسانی به مردم پرداختند؛ اما در کنار این عرصه مهم به مهم‌ترین رسالت طلبگی یعنی تبلیغ دین در روستا هم پرداخته و مردم روستاها را دعوت به تبلیغ دین می‌کردند.

گفتنی است، شهرستان اسفراین در جنوب شرقی خراسان شمالی افزون بر 185 هزار نفر جمعیت دارد، در این شهرستان دو مدرسه علمیه حضرت ولیعصر (عج) برادران و حضرت الزهرا (س) خواهران به ترتیب با 120 و 90 طلبه فعال است که در این مدارس امکان تحصیل طلاب برادر تا پایه ششم و طلاب خواهر تا پایه پنجم فراهم است./9314/

 

هادی رحیمی
ارسال نظرات