۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۶۷۳۱۴۴

پیام اعضای مدرسه علمیه عالی نواب در پی ابلاغ مصوبه شورای انقلاب فرهنگی

پیام اعضای مدرسه علمیه عالی نواب در پی ابلاغ مصوبه شورای انقلاب فرهنگی
خراسان رضوی - مدیر، اساتید و طلاب مدرسه علمیه عالی نواب در پی ابلاغ مصوبه شورای انقلاب فرهنگی جهت نحوه اعطای امتیاز علمی در حوزه علمیه خراسان پیامی صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، مدیر، اساتید و طلاب مدرسه علمیه عالی نواب در پی ابلاغ مصوبه شورای انقلاب فرهنگی جهت نحوه اعطای امتیاز علمی در حوزه علمیه خراسان پیامی صادر کردند.

متن این پیام به شرح زیر است:

حوزه علمیه خراسان از دیرباز خاستگاه علم و معرفت دینی بوده است و با توجه به گسترش علوم و جنبه های پیشرفت در عرصه های گوناگون ضروری می نمود که تولیدات و رویش های این حوزه کهن به سمع و نظر علاقه مندان به علوم اسلامی برسد.

با عنایت به ظرفیت های برجسته حوزه علمیه خراسان در عرصه های علمی پژوهشی، تصویب مصوبه جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی را که موجب اعطای امتیاز علمی به مجلات، تأسیس انجمن‌های علمی، قطب‌های علمی، واحدهای پژوهشی و کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره شد لذا از این جهت اساتید، پژوهشگران و طلاب مدرسه علمیه عالی نواب این موفقیت کم نظیر علمی را به مدیر معزز و مکرم حوزه علمیه خراسان حضرت آیت الله سید مصباح عاملی و همکاران ارجمندشان در معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان تبریک عرض می نمائیم.

امیدواریم که مدرسه علمیه عالی نواب به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ و عظیم حوزه علمیه خراسان گام مفید و سازنده ای در راستای این امر بردارد./841/

ارسال نظرات