۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۶۷۳۲۰۹
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان مطرح کرد؛

برگزاری مجازی طرح تربیت امام جماعت مدارس

برگزاری مجازی طرح تربیت امام جماعت مدارس
لرستان - عزیزی از برگزاری مجازی دوره تربیت امام جماعت مدارس ویژه طلاب خبر داد و گفت: 10 اسفندماه آخرین مهلت نام نویسی برای شرکت در این دوره اعلام شده است.

سمیه عزیزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، گفت: طرح فراگیر تربیت امام جماعت مدارس آموزش و پرورش ویژه طلاب همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: شیوه های جذب دانش آموز به نماز، مهارت پاسداری جذاب و سخنرانی کوتاه، اصول و قواعد مشاوره دینی در مدارس از جمله سرفصل های این دوره آموزشی است.

وی آشنایی با روش های تبلیغ چهره به چهره، آشنایی با شبهات روز دانش آموزان و روش پاسخگویی را از دیگر سرفصل های این دوره آموزشی عنوان کرد.

عزیزی با اشاره به اهمیت حضور مبلغان در مدارس آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: حضور مبلغان در مدارس آموزش و پرورش امری مهم برای تربیت دینی نسل نو است.

وی بیان داشت: حضور مبلغان در مدارس افزون بر پاسخگویی به احکام و سؤالات شرعی دانش آموزان، در تقویت پایه های اعتقادی آنان مؤثر بوده و این مهم لازمه مصون سازی نسل نو در برابر آسیب های اجتماعی و فرهنگی است.  

عزیزی عنوان کرد: اعطای گواهی پایان دوره، اولویت در جذب به عنوان امام جماعت مدارس از جمله مزایای برگزاری دوره مجازی طرح تربیت امام جماعت مدارس است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان یادآور شد: طلاب علاقه مند می توانند تا دهم اسفندماه سال جاری برای شرکت در این دوره آموزشی اقدام به نام نویسی نمایند./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات