۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۶۷۳۲۳۱
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

شاهد فروپاشی و افول هیمنه آمریکا هستیم

شاهد فروپاشی و افول هیمنه آمریکا هستیم
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام سالاری گفت: روزی که مقام عظمای ولایت افول سیطره غرب را مطرح کردند عده‌ای سخت باور می‌کردند، اما امروز شاهد فروپاشی و افول هیمنه آمریکا هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در استان، اظهار کرد: دهه فجر، دهه بازگشت به اصالت ایران اسلامی بود.

وی گفت: دهه فجر سرآغاز تمدن نوین اسلامی و دهه آزادی ملت قهرمان ایران از یوغ استبداد و طاغوت بود که این آزادی را مدیون خون‌های پاکی هستیم که به‌پای این شجره طیبه ریخته شد.

حجت‌الاسلام سالاری دهه فجر را دهه اعتماد متقابل ملت و امامشان عنوان کرد و افزود: در دهه فجر مردم به ولایت اعتماد کردند و نتیجه این اعتماد بود که خود مردم سرنوشتشان را رقم زدند و در سرنوشت خود نقش‌آفرین هستند.

رییس ستاد گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر خراسان شمالی از دهه فجر به‌عنوان دهه درخشیدن خورشید اسلام در تاریک معاصر یاد کرد.

وی اظهار داشت: در دهه فجر بود که نور امید در دل‌های مستضعفین عالم زنده شد و طلیعه نوظهور ظلم‌ستیزی و مظلوم نوازی ظهور کرد.

حجت‌الاسلام سالاری در ادامه با بیان اینکه امروز اوضاع جهان و به‌ویژه منطقه اوضاع عادی نیست گفت: امروز شاهد نشانه‌های روشن و بارزی از فروپاشی حکومت جائر صهیونیست هستیم.

وی تصریح کرد: روزی که مقام عظمای ولایت افول سیطره غرب و نظام سلطه را مطرح کردند عده‌ای سخت باور می‌کردند؛ اما امروز شاهد فروپاشی و افول هیمنه آمریکا هستیم.

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور در حساس‌ترین پیچ تاریخ، اظهار کرد: اما امروز می‌توان گفت در تندترین نقطه این پیچ حساس و استراتژیک قرار داریم و باید هوشیارتر از هر زمان دیگر حرکت کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تداوم تقابل ایران اسلامی با استکبار، اظهار کرد: تقابل دو جریان استضعاف و مستضعفین و استکبار و مستکبرین که اساساً دارای ریشه‌ای قرآنی هستند، در منظومه فکری امامین انقلاب و در طول نهضت یکی از بارزترین مشخصه‌های انقلاب اسلامی شده است.

حجت‌الاسلام سالاری گفت: استکبارستیزی را باید یکی از محوری‌ترین مفاهیم موجود در اندیشه و گفتمان امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای دانست که صرفاً بر اساس تضاد طبقاتی نیست، بلکه یک مبارزه بنیادین و برخاسته از ذات ایمان حقیقی به خدا و باورمندی به دین الهی است، موضوعی که یکی از عوامل محدثه و درعین‌حال مبقیه انقلاب و نظام اسلامی است./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات