۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۶۷۳۲۴۴
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان:

روح مقاومت در کالبد تمامی جریان‌های مطالبه‌گر دمیده شده است

روح مقاومت در کالبد تمامی جریان‌های مطالبه‌گر دمیده شده است
خوزستان - حجت الاسلام همت پور گفت: امروزه به برکت انقلاب اسلامی ایران روح مقاومت در کالبد تمامی جریان‌های مطالبه‌گر و انقلابی کشورهای اسلامی دمیده شده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان امروز در دومین کارگروه تخصصی مساجد ستاد دهه فجر خوزستان، گفت: مساجد کانون شکل‌گیری انقلاب بودند و تمامی اقدامات و فعالیت‌ها از سوی مؤمنین و روحانیون انقلابی در مساجد شکل گرفت و علیه طاغوت زمانه قیام کرده‌اند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان تصریح کرد: از جمله وظایف ما این است که نسل‌های آینده انقلاب را با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل آشنا کنیم.

وی اضافه کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران روح مقاومت در کالبد تمامی جریان‌های مطالبه‌گر و انقلابی کشور‌های اسلامی و حتی غیراسلامی دمیده شده و شاهد اتفاقات جدیدی در سطح بین‌الملل هستیم.

رئیس کارگروه مساجد ستاد دهه فجر خوزستان افزود: تمامی مساجد و بقاع متبرکه و حسینیه‌ها به عنوان نهاد‌های جریان‌ساز مردمی و انقلابی نسبت به بصیرت‌افزایی و انعکاس توفیقات انقلاب اسلامی به مردم و به خصوص جوانان و نوجوانان مسئولیت سنگینی بر عهده دارند.

وی عنوان کرد: امسال برگزاری جشن‌های انقلاب اسلامی رنگ و بویی دیگر دارد و با توجه به رعایت مقررات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، راهپیمایی گسترده ۲۲ بهمن به صورت خودرویی و موتوری برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام همت‌پور یاد آور شد: فعالیت‌ها به دو شکل در محلات و مساجد به صورت آذین‌بندی و برگزاری سخنرانی‌ها و محافل بصیرت‌افزایی و شکل دوم فعالیت‌های گسترده در فضای مجازی برگزار می‌شود.

در این جلسه معاونین اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و همچنین سازمان تبلیغات اسلامی اهم برنامه‌ها و پیشنهادات خود را در ایام دهه فجر اعلام کردند. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات