۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۶۶۷۹۱۴
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد خوزستان:

دومین رویداد ملی «فهما» اجرا می شود

دومین رویداد ملی «فهما» اجرا می شود
حجت الاسلام همت پور گفت: دومین رویداد ملی فهما توسط کانون فرهنگی مساجد خوزستان اجرا می شود.
حجت الاسلام مرتضی همت پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در خصوص برنامه‌های اجرا شده توسط کانون فرهنگی هنری مساجد بیان داشت: صدور مجوز الکترونیکی برای مدیران بیش از هزار کانون، اجرای چندین رزمایش همدلی، توزیع بیش از هزار بسته معیشتی در میان نیازمندان و همچنین در هفته وحدت مسابقات متعدد نقاشی و کتابخوانی در فضای مجازی صورت پذیرفت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، در رابطه با اجرای رویداد ملی فهما (۲) تصریح کرد: نام فهما برگرفته از مخفف فرهنگی هنری مساجد ایران است، مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور که بالغ بر پنجاه هزار نفر  هستند و در زیست بوم مجازی بچه‌های مسجد تمامی فعالیت‌های اعضا و ارکان خود را بارگزاری می‌کنند که در انتها امتیازی از صفر تا بیست هزار به آن‌ها تعلق می‌گیرد که فعالیت آن سال را مشخص می‌کند.

حجت الاسلام همت پور در خصوص فعالیت جهادی مدیران کانون‌های مساجد اهواز گفت: برخی از مدیران کانون‌های مساجد در قالب گروه‌های جهادی در ناحیه منبع آب شروع به فعالیت کردند؛ همچنین با آغاز بیماری منحوس کرونا گروه‌های جهادی مساجد در تولید ماسک و کمک رسانی به کادر درمان و بیماران کرونایی فعال شدند.

در پایان مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان با اشاره به برنامه‌های آینده برای مساجد استان اظهار داشت:  تلاش می‌کنیم همه مساجد استان خوزستان صاحب کانون فرهنگی هنری شوند. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات