۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۶۷۳۳۰۷
دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

فضای مجازی بستری مهم برای دفاع از ارزش های انقلابی و اسلامی است

فضای مجازی بستری مهم برای دفاع از ارزش های انقلابی و اسلامی است
حجت الاسلام والمسلمین جعفری در دیدار با کاربران فضای مجازی پاکستان، فضای مجازی را بستری مهم برای دفاع از ارزش های انقلابی و اسلامی دانست.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین راجه ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان، با کاربران معروف و سرگروه های فضای مجازی پاکستان، دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری در این دیدار چالش های جهانی پیش روی جهان اسلام، وضعیت در حال تغییر منطقه و دیگر مسائل جهان و پاکستان و وظایف کابران فضای مجازی در این خصوص را مورد بحث و بررسی قرار داد.

وی دشمنان جهان اسلام را فریب کار دانست و تاکید کرد: آنان به شکل های مختلف مسلمانان جهان را مورد هجوم قرار می دهند.

این روحانی پاکستانی در وضع موجود خواستار بیداری ںخبگان جهان اسلام شد و گفت: در جنگ نسم پنجم جهان، علاوه بر آگاهی از فن آوری پیشرفته، تدبر، حکمت و بصیرت نیروهای انقلابی لازم و ضروری است.

این روحانی پاکستانی با بیان این که انتقال قدرت از جهان غرب به شرق موجب نگرانی شدید آمریکا، اسرائیل و دیگر قدرت های استکباری شده است، اظهار داشت: آنان بخاطر تضعیف قاره آسیا می خواهند به هر قیمتی توطئه های شیطانی خود را در منطقه عملی کنند.

وی هدف ترویج افکار و نظریه های تنفر آمیز در پاکستان را ایجاد بحران سیاسی و تروریستی در کشور دانست و تاکید کرد: کشتار ۱۱ تن از معدنچیان شیعه شهر کویته جزئی از اهداف پلید دشمنان اسلام است.

دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان با اشاره به این که در وضع موجود برای ایجاد تاثیر مثبت بر فضای جامعه، استفاده مناسب از فضای مجازی لازم  و  ضروری است، اظهار داشت: وظیفه شرعی، اخلاقی و ملی کاربران فضای مجازی این است که توسط هر یک از پست های خود، از دین اسلام و مرز فکری و جغرافیایی پاکستان دفاع کنند.

وی افزود: با استفاده و تاثیرگذاری از اسلحه فضای مجازی و ایجاد بصیرت و بیداری بین مردم، می توان توطئه های دشمنان دینی و ملی را با ناکامی روبرو کرد.

در آخر این دیدار کاربران فضای مجازی از سخنان و رهمنودهای حجت الاسلام والمسلمین راجه ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان تقدیر و تشکر کردند.

آنان ابراز داشتند: حجت الاسلام والمسلمین جعفری با پرهیز از روش ها و سبک های سنتی صنف روحانیت، مسائل جهان اسلام و سیاست های استکبار جهانی را  با دقت کامل تحلیل و بررسی کردند و این نشانگر این است که ایشان به مسائل و مشکلات جهان و نیز سیاست های توطئه گرانه قدرت های استکباری اشراف کامل دارند.

کاربران فضای مجازی پاکستانی از دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان خواستند که حداقل در ماه یک بار با کاربران فضای مجازی نشست هم اندیشی و راهبردی داشته باشند و ما را در این راه راهنمایی کنند./988/

ارسال نظرات