۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۶۷۳۰۰۳
امام جمعه نیویورک آمریکا:

زمان نابودی اسرائیل غاصب و آل سعود فرا رسیده است

زمان نابودی اسرائیل غاصب و آل سعود فرا رسیده است
حجت الاسلام سخاوت حسین سندرالوی در پیامی انفجار بغداد که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از شهروندان عراقی شد را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجج اسلام سخاوت حسین سندرالوی امام جمعه نیویورک آمریکا و سید مرید حسین نقوی مدیر حوزه علمیه مدینه العلم کپنهاگ دانمارک با صدور پیامی انفجار بغداد که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از شهروندان عراقی شد را به شدت محکوم کردند.

حجت الاسلام سخاوت حسین سندرالوی در پیام خود انفجار شهر بغداد پایتخت عراق را ادامه کشتارهای بی رحمانه گروهک تروریستی داعش در منطقه مچه کویته پاکستان دانست و تاکید کرد: صهیونیست ها و سعودی ها با شکست روبرو اند، زمان نابودی اسرائیل و آل سعود فرا رسیده است، کشتارها، ایجاد ناامنی، رعب و وحشت در منطقه، آخرین ترفند های قدرت های استکباری است که برای نجات خود بکار گرفته اند.

این  روحانی آمریکایی با اشاره به این که خون 32 تن از مردم بی گناه بغداد هدر نخواهد رفت، ابراز داشت: القاعده در پاکستان و طالبان در افغانستان، با حقارتی مانند داعش در عراق و سوریه دچار خواهند شد.

امام جمعه نیویورک آمریکا در پیام خود ادامه داد: عربستان سعودی با راه اندازی موج کشتار شیعیان می خواهد انتقام رسوایی و بی آبروی خود را در یمن، سوریه و نیجریه بگیرید.

وی افزود: امیدواریم تروریست های وهابی و یهودی بزودی نابود شوند و خداوند متعال مظلومان جهان را کمک کند و انتقام شان را از ستمگران بگیرد.

حجت الاسلام سید مرید حسین نقوی در پیام خود حمله تروریستی روز گذشته عراق را به شدت محکوم کرد و گفت: گروهک تروریستی تکفیری با عملیات های انفجاری می خواهند ناامنی را در عراق باز گردانند.

وی با بیان این که آموزه های پیامبر اسلام پر از درس انسانیت است، پیامی که موجب رشد اسلام در جهان شد، گفت: کسانیکه در لباس اسلام، خون بی گناهان را می ریزند، با اسلام بیگانه اند.

مدیر حوزه علمیه مدینه العلم کپنهاگ دانمارک با اعلام این که من در سوگ مردم عراق شریک هستم، تاکید کرد: تروریست تکفیری در خون بی گناهان بغداد  غرق خواهند شد.

یاد آوری می شود که روز گذشته انفجار انتحاری در بغداد 32 کشته و ده‌ها زخمی بر جای گذاشت.

این دو انفجار انتحاری در یک بازار شلوغ در مرکز بغداد بوده که به گزارش منابع عراقی باعث زخمی شدن 110 نفر شده است.

منابع خبری می‌گویند احتمال افزایش شمار قربانیان انفجار بغداد وجود دارد.

پلیس و شاهدان می‌گویند این دو انفجار پشت سر هم در بازار میدان طیران صورت گرفته است.

سخنگوی ارتش گفته است بمبگذاران انتحاری در حالی که نیروهای پلیس در تعقیب آنها بودند، خود را در یک بازار لباس در میدان طیران در باب الشرقی منفجر کردند.

داعش بعد از نیمه شب طی بیانیه ای که در کانال های تبلیغاتی خود پست کرد مدعی این حملات شد.

برهم صالح رئیس جمهور عراق حمله پنجشنبه را محکوم کرده و گفته است که دولت "با قوت مقابل تلاش ها برای بی ثبات کردن کشور می ایستد."

این اولین حمله انتحاری در بغداد در یک سال و نیم گذشته است. سه سال پیش انفجار انتحاری در این میدان جان 32 نفر را گرفت./988/

زمان نابودی اسرائیل و آل سعود فرا رسیده است

ارسال نظرات