۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۶۷۳۳۱۸
امام جمعه شهرستان کنگاور:

نیروی انتظامی حامی انقلاب و مردم در برابر ناهنجاری ها است

نیروی انتظامی حامی انقلاب و مردم در برابر ناهنجاری ها است
کرمانشاه - امام جمعه کنگاور گفت: سبزپوشان نیروی انتظامی حامیان انقلاب و مردم در برابر ناهنجاری ها، خشونت ها و... هستند و عملا این مهم را بارها به اثبات رسانده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان امروز با امام جمعه شهرستان کنگاور دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ضمن تقدیر از اقدامات جهادی صورت گرفته توسط بیت امام جمعه کنگاور در رزمایش احسان و همدلی در این مدت، بیان داشت: اقدامات انقلابی و جهادی امام جمعه شهرستان کنگاور باید برای همه ما به نوعی یک الگو باشد.

سردار جاویدان در ادامه سخنان خود اظهار کرد: انقلابی گری خالصانه، بیان بدون طمع، خدمت به محرومین و... خصوصیت افراد انقلابی است که نمونه واضح آن امام جمعه کنگاور می باشد.

در ادامه این جلسه، حجت الاسلام علی محمد لروند، امام جمعه کنگاور نیز ضمن تشکر از زحمات سردار جاویدان و سایر پرسنل انتظامی استان کرمانشاه در سخنانی گفت: عملکرد نیروی انتظامی در سطح استان و کشور به حمدالله بسیار رشد داشته است و این امر جایگاه و مقام این نهاد را در نزد افکار عمومی به صورت محسوسی ارتقا بخشیده است.

حجت الاسلام لروند ادامه داد: در شهرستان کنگاور نیز عملکرد نیروی انتظامی به ویژه پلیس راهوار بسیار قابل توجه می باشد.

امام جمعه کنگاور بیان داشت: نیروی انتظامی نیرویی مردمی و از بطن جامعه اسلامی است و مردم این نهاد را یک ارگان و سازمان قابل اعتماد برای خود می دانند.

حجت الاسلام لروند در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: سبزپوشان نیروی انتظامی حامیان انقلاب و مردم در برابر ناهنجاری ها، خشونت ها و... هستند و عملا این مهم را بارها به اثبات رسانده اند.

در ادامه این نشست، سرهنگ فلاحی با تقدیر از تعامل خود دفتر امام جامعه کنگاور با نیروی انتظامی این شهرستان بیان داشت: حجت الاسلام لروند و سایر روحانیون و طلاب کنگاور در عمل نشان داده اند که همواره مدافع همیشگی برای نیروی انتظامی بوده و هستند./1400/

ارسال نظرات