۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۶۷۳۳۷۹
حجت الاسلام قلی پور:

فرهنگ دفاع مقدس راه عبور از مشکلات و ناممکن ها است

فرهنگ دفاع مقدس راه عبور از مشکلات و ناممکن ها است
مازندران - امام جمعه بابلسر، فرهنگ دفاع مقدس را راه عبور از مشکلات و ناممکن ها دانست و گفت: با دل بستن به بیرون از مرزهای کشور نمی توان به رفع مشکلات کشور امیدوار بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر بععد از ظهر امروز در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان با تسلیت سالروز وفاوت حضرت ام البنین(س) که به عنوان روز تکریم از مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است، گفت: امروز ایران اسلامی همه افتخارات خود را مرهون و مدیون خون پاک شهدا است.

وی با بیان این که روز وفات حضرت ام البنین(س) به درستی روز مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است، افزود: همه ما باید قدردان این عزیزان باشیم که با تربیت فرزندانی رشید و شجاع، ایثار و فداکاری را ترجمه عملی کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران، امنیت، عزت و اقتدار امروز کشور را مرهون خون پاک شهدا دانست و خاطرنشان کرد: شهدا با ایثار و از خودگذشتگی، امنیت و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

امام جمعه بابلسر با بیان این که دامن مادران پاکدامن بزرگترین مدرسه ای است که فرزندان رشید و فداکاری در آن رشد و پرورش یافته اند، ادامه داد: امروز همه ما باید قدردان خانواده هایی باشیم که با تقدیم فرزندان خود، آن چنان حماسه عظیمی خلق کردند که موجب شکست سنگین دشمنان این انقلاب شده است.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس تنها با تکیه بر جوان مؤمن و انقلابی خود توانست در برابر لشکر یزیدیان زمان بیاستد و از آب، خاک و ناموس خود دفاع و حراست کند، خاطرنشان کرد: فرزندان این مملکت با ایستادگی و مقاومت خود چنان درسی به دشمنان دادند که دیگر فکر جنگ با ایران اسلامی با ذهنشان خطور نخواهد کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران، هشت سال دفاع مقدس را نماد وحدت، ایستادگی، مقاومت و ایثارگری یک ملت ایران در ابرقدرت های جهان دانست و تصریح کرد: ملت ایران تنها با یک کشور نمی جنگید بلکه به تنهایی با چندین کشور جهان در حال جنگیدن بود.

امام جمعه بابلسر با بیان این که ایثار، فداکاری، رشادت و از خودگذشتگی های جوانان مؤمن و انقلابی کشورمان در هشت سال دفاع مقدس فراموش شدنی نخواهد بود، افزود: کشورمان امروز هر چه دارد به برکت آموزه های دفاع مقدس است که باید حفظ شود.

وی با اشاره به این که راه پیروزی در برابر دشمن، ایستادگی و مقاومت است، ادامه داد: امروز نیز تنها با تکیه بر همان فرهنگ دفاع مقدس می توانیم دشمن را شکست دهیم و به قله های پیشرفت دست یابیم.

استاد حوزه علمیه مازندران به تلاش دشمن در جهت تحریف واقعیت های دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: باید واقعیت های جنگ از سوی افراد مطلع و آگاه بیش از پیش برای مردم به ویژه نسل جوان بیان شود تا از تحریف واقعیت ها و بیان مسائل نادرست در جامعه جلوگیری شود.

امام جمعه بابلسر با بیان این که فرهنگ دفاع مقدس راه عبور از مشکلات و ناممکن ها است، خاطرنشان کرد: کسانی که امروز به بیرون از مرزهای کشور دل بسته اند باید با تکیه بر آرمان ها و ارزش های دفاع مقدس از مشکلات عبور کنند./950/

ارسال نظرات