۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۶۷۳۳۸۵
استاد حوزه علمیه مازندران:

مسؤولان به مردم آدرس غلط ندهند

مسؤولان به مردم آدرس غلط ندهند
مازندران - حجت الاسلام بابائیان گفت: کشور برای برون رفت از مشکلات اقتصادی نیازمند مسؤولانی انقلابی، جهادی و متعهد است که بتوانند کشور را با تکیه بر توان داخلی اداره کنند.

حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران با بیان این که بخش مهمی از مشکلات امروز کشور ناشی از تصمیمات نادرستی است که در بخش های مختلف اتخاذ شده است، گفت: اگر نگاه به بیرون در تصمیم گیری های مسؤولان حذف شود به طور حتم شاهد مشکلات امروز نبودیم.

وی با بیان این که سیاست های مدیران در تصمیم گیری هابا سیاست های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در تضاد است، افزود: مشکلات اقتصادی که امروز در بخش های مختلف کشور به وضوح می بینیم نتیجه و محصول تفکرات اشتباهی است که در تصمیم گیری های مسؤولان وجود دارد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مقام معظم رهبری در طول سال های اخیر همواره بر ضرورت تمرکز مسؤولان بر توانمندی های داخلی تأکید کردند، ادامه داد: اما متأسفانه برخی افراد و جریان ها در مقابل، اذهان عمومی را به سمت مذاکره و تعامل با کشورهای غربی سوق دادند.

حجت الاسلام بابائیان با بیان این که امروز کشورمان نیازمند مذاکره با آمریکا و اروپا نیست، ادامه داد: امروز کشور برای برون رفت از مشکلات اقتصادی نیازمند مسؤولانی انقلابی، جهادی و متعهد است که بتوانند کشور را با تکیه بر توان داخلی اداره کنند.

وی با تأکید براین که کشورمان در طول چهار دهه اخیر همواره مورد هجوم آمریکا و اروپا قرار گرفته است، بیان داشت: اطمینان دوباره با آمریکا و شرکای غربی اش از سوی مسؤولان کشور اشتباهی غیرقابل جبران است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که کسانی که امروز بار دیگر از تعامل و مذاکره با طرف های غربی سخن به میان می آورند همان هایی هستند که محصول چندین سال مذاکره آنها با آمریکا و اروپا برجام بوده است، ادامه داد: برجام سندی است که نه تنها از مشکلات کشور نکاسته بلکه زمینه ساز تحریم های شدید تری علیه ملت ایران شده است.

حجت الاسلام بابائیان با بیان این که متأسفانه برخی مسؤولان با ظرفیت های داخلی کشور بیگانه هستند و اعتقادی به بهره گیری از آن ندارند، تصریح کرد: امروز کشورمان در بسیاری عرصه ها با اعتماد به جوانان مؤمن، با استعداد و انقلابی به پیشرفت های عظیمی دست یافته که باید در سایر بخش ها نیز این رویکرد مورد توجه قرار گیرد.

وی با تأکید براین که مذاکره با آمریکا و اروپا هیچ سودی برای ملت ایران نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: برجام ثابت کرد مذاکره با کشورهای غربی صددرصد برای کشورمان زیانبار است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مسؤولان به مردم آدرس غلط ندهند، تصریح کرد: کسانی که این روزها از حضور رییس جمهور جدید آمریکا ذوق زده هستند بدانند که کلید حل مشکلات کشور در آمریکا و اروپا نیست بلکه در داخل است./950/

ارسال نظرات