۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۶۷۳۴۲۶
معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

برگزاری نشست های پژوهشی با موضوع تبیین دستاوردهای انقلاب

برگزاری نشست های پژوهشی با موضوع تبیین دستاوردهای انقلاب
لرستان - حجت الاسلام پنام گفت: به مناسبت دهه فجر در مدارس علمیه لرستان نشست های پژوهشی با موضوع تبیین دستاوردهای انقلاب در جمع طلاب برگزار می شود.

حجت الاسلام کامران پنام، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت ایام الله دهه فجر بیان داشت: برنامه های پژوهشی طلاب با محوریت دهه فجر برگزار می شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان بهره مندی از ظرفیت های پژوهشی را فرصتی مناسب برای تبیین و ترویج دستاوردهای انقلاب خواند و افزود: در این زمینه طلاب فعالیت های پژوهشی اثربخشی دارند.

وی با تأکید بر ضرورت هدایت فعالیت پژوهشی طلبه به سمت نیازهای جامعه بیان داشت: فعالیت پژوهش محور طلبه و هدف قرار دادن دستاوردهای انقلاب فرصتی بوده تا نسل امروز جامعه با این ارزش ها آشنا شوند و در گام دوم انقلاب نقش خود را در ادامه راه انقلاب ایفا کنند.

حجت الاسلام پنام با اشاره به شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: در راستای نهادینه سازی ارزش ها و تبیین دستاوردهای انقلاب بیانات امام(ره)، رهبری و علما در زمینه اهداف والای انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در فضای مجازی بارگذاری می شود.

وی به اجرای ویژه برنامه های پژوهشی در مدارس علمیه اشاره و خاطرنشان کرد: 13 مدرسه علمیه برادران لرستان در دهه فجر میزبان اجرای این برنامه ها هستند.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان بیان داشت: نشست های پژوهشی با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب، معرفی کتاب با موضوع انقلاب اسلامی و اجرای مسابقه کتابخوانی از منابع معرفی شده و دیگر مسابقات پژوهشی برگزار می شود.

وی اظهار داشت: هدف از برگزاری این برنامه ها تبیین و ترویج ارزش های انقلاب و تقویت و هدایت فعالیت پژوهشی طلبه به سمت نیازهای روز جامعه است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات