۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۶۷۳۴۹۲
امام جمعه ملبورن استرالیا:

سران دولت های اسلام ساختگی بیشترین آسیب را به مسلمانان زده اند

سران دولت های اسلام ساختگی بیشترین آسیب را به مسلمانان زده اند
حجت الاسلام والمسلمین وحیدی در خطبه‌ های نماز جمعه این هفته در ملبورن استرالیا، گفت: سران دولت های اسلام ساختگی بیشترین آسیب را به مسلمانان زده اند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین اشفاق وحیدی امام جمعه ملبورن استرالیا، در خطبه‌ های سیاسی - عبادی نماز جمعه این هفته که در مجتمع العصر ملبورن استرالیا برگزار شد، گفت: سران دولت های اسلام ساختگی بیشترین آسیب را به مسلمانان زده اند.

وی با بیان این که عربستان سعودی و دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا هر دو یک برنامه را در منطقه دنبال می کردند که جمهوری اسلامی ایران از آن پرده برداشت و آنان را بی آبرو کرد، ابراز داشت: تمام قدرت های استکباری در بدنام کردن ادیان و مذاهب متحد اند، دشمنان اسلام در تخریب وجهه اسلام از تمام توان خود استفاده کردند در حالیکه دین اسلام تنها دین مخالف قتل و غارت و خون و خونریزی روی زمین است.

این روحانی استرالیایی با اشاره به این که اسلام ضامن حفظ جان انسان ها است و کسانیکه بنام اسلام در ترویج هرج و مرج در جهان می پردازند، حق اعلام نمایندگی اسلام را ندارند، تاکید کرد: اسلام این افراد، اسلام ساختگی دستگاه استعماری است و هدف آن بدنام کردن اسلام و روحیه صلح آمیز مسلمانان جهان است.

وی با تاکید به این که پیام دین اسلام، صلح و دوستی، امن و سلامتی، خوشحالی  و صبر و تحمل هم دیگر حتی پیروان دیگر مذاهب است، گفت: اگر جمهوری اسلامی ایران جلوی پروژه های استعماری مستکبران جهانی را نمی گرفت، امروز جهان گروگان قدرت های استکباری بویژه آمریکا و اسرائیل بود.

حجت الاسلام والمسلمین وحیدی با بیان این که شیعیان وظیفه دارند که جهان را از این مطلب آگاه کنند که دستیابی محرومان و فقیران جامعه به حقوقشان، فقط در پیروی از مکتب اهل بیت علیهم السلام نهفته است، ادامه داد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به جهان اسلام این پیام را رساندند که شیعه و سنی دو بازوی اسلام اند، جهان اسلام اگر عمق این پیام را دریابد، اختلافاتی بین ملت های مسلمان نخواهد بود.

وی با تأکید بر این که مسلمانان باید بالاتر از دین و مذهب فکر کنند و خدمت بشریت را جزو برنامه های خود قرار دهند، اظهار داشت: در هرگوشه ای از جهان انسان ها از ناامنی، بی ثباتی و بحران رنج می برند حمایت کنند، و این خط امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حضرت اَیت الله العظمی سید علی خامنه ای است.

این روحانی استرالیایی وفات حضرت ام‌ البنین سلام الله علیها را تسلیت گفت و افزود: حضرت ام البنین فرزندان خویش از جمله قمر بنی هاشم حضرت عباس(ع) را فدای اعتلای اسلام و قیام ابدی حضرت امام حسین علیه السلام کرد و این فداکاری موجب شد که نام ایشان تا ابد مانند خورشید درخشان بدرخشد.

وی در آخر گفت: زنان جوامع اسلامی نیز باید از منویات بانوان نمونه اسلام به ویژه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و مادر قمر بنی هاشم(ع) پیروی کنند./988/

ارسال نظرات