۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۳
کد خبر: ۶۷۲۹۹۳
امام جمعه ملبورن استرالیا:

خون شهیدان مقاومت، مقامات آمریکا را رسوا کرد

خون شهیدان مقاومت، مقامات آمریکا را رسوا کرد
حجت الاسلام وحیدی در خطبه های سیاسی - عبادی نماز جمعه این هفته با بیان این که ترامپ به زباله دان تاریخ پیوست، گفت: خون شهیدان مقاومت، مقامات آمریکا را رسوا کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام اشفاق وحیدی امام جمعه ملبورن استرالیا، در خطبه های سیاسی - عبادی نماز جمعه این هفته، گفت: دونالد ترامپ به زباله دان تاریخ پیوست.

وی با اشاره به این که اقدامات تهاجمی آمریکا، منجر به ناآرامی و از بین بردن صلح و آرامش جهانی به ویژه کشورهای اسلامی شده است، ابراز داشت: خون شهیدان مقاومت به ویژه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی، ترامپ و دیگر سران آمریکا را رسوا کرد.

این روحانی استرالیایی با بیان این که تکریم بشریت و انسان دوستی، پیغام واقعی دین مبین اسلام است ادامه داد: مسلمانان در رساندن پیام الهی به جهانیان، تمام توان خود را بکار گیرند.

وی بر لزوم برخورد با گروهک هایی که در لباس اسلام علیه اسلام در حال توطئه چینی اند، اظهار داشت: اهل بیت علیهم السلام و تربیت یافتگان این مکتب مروجین واقعی اسلام اند و هرکس بر کشتی هدایت اهل بیت علیهم السلام سوار نشد ضلالت و گمراهی سرنوشت آن شد.

امام جمعه ملبورن استرالیا با تاکید به این که شهدا با خون خود درخت تنومند اسلام را آبیاری و بنیان های دژ اسلام را استوار کردند، بیان داشت: خون اولین شهیده راه اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در همین راه ریخته شد.

وی به تحولات جهان و منطقه به ویژه تغییر در حاکمیت آمریکا اشاره کرد و گفت: ترامپ امروز رسوا ترین و حقیرترین شخص در جهان است، شخصی که طرح های شیطانی آن با خون سردار عزیز شهید سلیمانی، خنثی شد.

حجت الاسلام وحیدی اقدام شیطانی تحریم آستان قدس رضوی توسط آمریکا را به شدت محکوم کرد و افزود: آمریکایی ها هدفی جز تخریب چهره مهربان اسلام و ایجاد مانع در برابر مکتب اهل بیت علیهم السلام ندارند.

وی ادامه داد: جو بایدن رییس جمهور منتخب آمریکا از سرنوشت گذشتگان خود بویژه ترامپ درس عبرت بگیرد و از سیاست های فشار و تحریم بر جمهوری اسلامی ایران دست بردارد.

امام جمعه ملبورن استرالیا در آخر خطاب به نهادهای بین المللی حقوق بشر از جمله سازمان ملل گفت که بخاطر تبعیض آمریکا با نهادهای اسلامی و مسلمانان برخورد کند./988/

ارسال نظرات