۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۶۷۳۵۱۴
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

در مسیر کمک به توسعه خراسان شمالی باید نگاه‌های جناحی کنار گذاشته شود

در مسیر کمک به توسعه خراسان شمالی باید نگاه‌های جناحی کنار گذاشته شود
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: سلیقه‌های سیاسی یکی نمی شوند؛ اما می‌توانیم در مسیر توسعه استان، نگاه‌های جناحی را کنار گذاشته و با هم کار را پیش ببریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در نشست با اعضای ستاد مردمی توسعه استان، بر فعالیت خالصانه برای توسعه و پیشرفت در شئون و بخش‌های مختلف خراسان شمالی تأکید کرد.

وی خطاب به اعضای ستاد مردمی توسعه استان، اظهار کرد: مراقب باشید کارها و اقدامات این ستاد جناحی و سیاسی نشده و در فعالیت‌های انجام شده از گروه خاصی حمایت نشود؛ بلکه کلیت منافع استان و شهرستان و منطقه در نظر گرفته شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: برای توسعه استان اگر زمانی لازم به همکاری با کسی شود که از نظر خط فکری و سیاسی با ما متفاوت است، وقتی می‌بینیم کار و همکاری ما در راستای کمک به استان است باید آن‌قدر ظرفیت داشته باشیم که همدیگر را در این راه تحمل کنیم.

وی تصریح کرد: باید مسائل سیاسی و حزبی را برای وقت انتخابات و تبلیغات بگذاریم؛ اما موقعی که قرار است در یک ستاد مردمی برای توسعه استان کار بکنیم باید گرایش‌های سیاسی و جناحی خود را به کنار گذاشته و فقط برای استان و مردم کار کنیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: افکار و سلیقه‌های سیاسی امکان یکی شدن ندارند؛ اما می‌توانیم در مسیر کمک به توسعه استان، نگاه‌های جناحی و گروهی را کنار گذاشته و با همدیگر کار را پیش ببریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری در بخش دیگری از سخنان خود از ستاد مردمی توسعه خراسان شمالی خواست تا درزمینهٔ ثبات مدیریت در استان کمک کنند.

وی افزود: در بحث‌های مدیریتی، زمان شناخت و فعالیت بسیار مهم است؛ زیرا وقتی مدیری منصوب می‌شود چند ماه ابتدایی صرف شناسایی ظرفیت‌ها می‌شود و شایسته نیست تنها بعد چند ماه فعالیت، مدیری که فعالیت مناسبی دارد تغییر کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: کاری به خط فکری افراد نداریم؛ بلکه اصل ثبات مدیریتی به ویژه در شرایطی که کار به‌خوبی پیش می‌رود اهمیت دارد.

وی تصریح کرد: ستاد مردمی توسعه استان می‌تواند در این زمینه نقش‌آفرین بوده و نگاه مردم خراسان شمالی را به تصمیم گیران و تصمیم سازان منتقل کند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی اظهار کرد: باید ستاد توسعه مردمی و فعالیت‌های آن در جامعه ظهور و بروز بیشتری داشته باشد تا مسؤولان و تصمیم گیران هم بدانند این ستاد نافذ بوده و تأثیرگذاری ویژه‌ای در استان دارد./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات