۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۶۷۳۵۲۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

جمهوری اسلامی الگوی نظام تمدن ساز در عصر کنونی است

جمهوری اسلامی الگوی نظام تمدن ساز در عصر کنونی است
مازندران - حجت الاسلام شکریان گفت: هدف و آرمان متعالی  نظام مقدس جمهوری اسلامی جامعه تمدنی است و با تکیه بر اصول اسلام ناب و معارف دینی برای تحقق آن در تلاش است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در دهمین گردهمایی مدیران و روسای ادارات و نمایندگی تبلیغات اسلامی در ساری گفت: هدف و آرمان متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی جامعه تمدنی است و با تکیه بر اصول اسلام ناب و معارف دینی برای تحقق آن در تلاش است.
 
وی ضمن عرض تبریک به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی افزود: باید گرامیداشت یوم الله دهه فجر انقلاب اسلامی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر با رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری به پیشرفت های بسیاری دست پیدا کرده استت، ادامه داد: امروز این نظام اسلامی به الگویی بری بسیاری از ملت های جهان تبدیل شده است.
 
حجت الاسلام شکریان خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از چهل سال است با تأسی از مکتب سرخ عاشورا و نهضت خونین حضرت سیدالشهدا(ع) و با رهبری بی بدیل معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و با هدایت های بی نظیر مقام معظم رهبری و با مجاهدت های سرداران نامی و پرافتخار ایران اسلامی چون شهید سپهبد قاسم سلیمانی و هم رزمان شهیدش به عنوان یک نظام تمدن ساز در عصر کنونی است.
 
وی در ادامه با اشاره به نقش آفرینی جمهوری اسلامی و حرکت تمدنی ایران اسلامی در عصر کنونی، افزود: بیانیه گام دوم انقلاب بهه طور قطع بستر را برای تمدن سازی جمهوری اسلامی هموار خواهد کرد و این مسیر با مجاهدت ها و تلاش جریان جبهه فرهنگی انقلاب تحقق خواهد یافت.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت نقش جبهه فعالان فرهنگی انقلاب در گام دوم انقلاب اشاره و تاکید کرد: جبهه فعالان فرهنگی انقلاب در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسئولیت تبیین و روشنگری در حوزه دستاوردهای مهم و عظیم انقلاب را بر عهده دارند و باید آن را برای جامعه تبیین کنند.
 
حجت الاسلام شکریان در ادامه سخنان خود با اشاره به قیام ملت بزرگ ایران به رهبری امام خمینی(ره) در بهمن ماه سال 57 خاطر نشان کرد: امروز انقلاب اسلامی دوران جدیدی را با رهبری بی بدیل رهبر معظم انقلاب آغاز کرده است و بیانیه گام دوم انقلاب سر آغاز حرکت تمدنی ایران اسلامی است.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران به رشد و پیشرفت بی نظیر جمهوری اسلامی در بیش از چهل سال عمر با برکت خود در حوزه های مختلف اشاره و بیان داشت: امروز تمدن اسلامی در مواجهه با تمدن غربی قرار دارد و سبک زندگی اسلامی و برخی پیشرفت های کم نظیر و بی نظیر جمهوری اسلامی در سایه اسلام و باور به ما می توانیم و با اتکاء به توان داخلی و ظرفیت های ملی صورت گرفته است.
 
استاد حوزه علمیه مازنددران با بیان این که تکیه بر توان و ظرفیت داخلی راه برون از مشکلات و بحران ها است، تصریح کرد: امروز نیز به طور حتم با عمل به فرامین رهبری معظم انقلاب و توجه به اقتصاد مقاومتی می توان از همه مشکلات و بحران ها عبور کرد.
 
حجت الاسلام شکریان بر ضرورت تبعیت آحاد بخش های جامعه از رهنمودهای مقام معظم رهبری تأکید کردد و گفت: همه مسؤولان باید در عمل ولایت مداری خود را ثابت کنند تا شاهد رشد و تعالی جامعه اسلامی در عرصه های مختلف باشیم./950/پ210/ب1
ارسال نظرات