۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۶۷۳۴۳۱
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران عنوان کرد؛

تولید فیلم بانوی بهشت با هدف تفرقه افکنی با حمایت شیعه انگلیسی

تولید فیلم بانوی بهشت با هدف تفرقه افکنی با حمایت شیعه انگلیسی
مازندران - حجت الاسلام شکریان گفت: تولید فیلم بانوی بهشت با حمایت جریان شییعه انگلیسی و با هدف تفرقه افکنی در جامعه اسلامی برنامه ریزی شده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در نشست فعالان فرهنگی ویژه برگزاری برنامه های ایام الله دهه فجر در سالن شهدای اداره کل تبلیغات اسلامی استان در بابل، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان انقلاب اسلامی بر ضرورت برگزاری باشکوه این مراسم ها با رعایت دقیق شیوه نامه ها، دستورالعمل ها و پروتکل های وزارت بهداشت و درمان تأکید کرد.
 
وی اظهار داشت: امروز بیش از همیشه مسلمانان جهان اسلام اعم از شیعه و سنی به وحدت نیاز دارند و قطعا رمز عبور از این شرایط حساس، اتحاد حول محور نبی مکرم و معظم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و اهل بیت (ع) است.
 
حجت الاسلام شکریان در ادامه با اشاره به برنامه ریزی شیعه انگلیسی برای ساخت و تولید فیلم بانوی بهشت، افزود: شیعه انگلیسی با همکاری و حمایت های مالی اسلام آمریکایی فیلم بانوی بهشت را تولید کردند تا با آن بر طبل تفرقه بین ادیان الهی بکوبند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران افزود: به طور قطع شیعیان جهان و اهل تسنن نسبت به این برنامه ریزی ها آگاهی کامل دارند و این نقشه شوم آنان با شکست مواجه خواهدشد.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که وحدت بین مسلمانان رمز رسیدن به تمدن نوین اسلامی است، تصریح کرد: امروز مسلمانان بیش از همیشه مورد هجمه ها و دشمنی و کینه توزی های جریان های استکباری و نظام های سلطه قرار دارند و با صرف هزینه های هنگفت از جریان های مورد حمایت غرب و دولت تروریستی ایالات متحده آمریکا با هدف ایجاد نفاق بین کشورهای اسلامی و ادیان الهی این فیلم ها را تولید کرده تا به هدف شوم خود دست پیدا کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره به جنایت های ایالات متحده آمریکا و دولت های غربی در ایجاد گروه های تروریستی و تکفیری در منطقه، خاطر نشان کرد: منافع و سیاست های دولت تروریستی ایالات متحده آمریکا و برخی کشورهای غربی، عبری و عربی در منطقه ریختن خون هزاران مسلمان بی گناه است.
 
حجت الاسلام شکریان ادامه داد: این نظام های  سلطه گر با توجه به شکست سیاست های آنان در منطقه سعی دارند با تولید اینگونه فیلم ها به اهداف خود در منطقه دست پیدا کنند.
 
وی با اشاره به اهداف شیعه انگلیسی و اسلام آمریکایی در ایجاد تنش بین مسلمانان، بیان داشت: ساخت و تولید این فیلم در راستای ایجاد جنگ نیابتی در بین مسلمانان و با هدف به خاک و خون کشیدن ملت های مسلمان منطقه طراحی شده است و مسلمانان فریب این اقدامات تحریک آمیز و تفرقه افکنانه را نخواهند خورد./950/پ210/ب1
ارسال نظرات