۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۶۷۳۶۰۰
همگام با انقلاب؛

حضور، وحدت و اطاعت مردم از رهبری؛ رمز ماندگاری انقلاب اسلامی

حضور، وحدت و اطاعت مردم از رهبری؛ رمز ماندگاری انقلاب اسلامی
نماینده خبرگان با بیان اینکه توانایی دفاعی ایران تحت تدابیر داهیانه رهبری مایه رعب و وحشت دشمنان شده است، گفت: حضور، وحدت و اطاعت مردم از رهبری رمز ماندگاری انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین جواد مجتهد شبستری نماینده مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با تبریک ایام الله دهه فجر و میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) به تبیین گوشه ای از دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه سیاسی و اقتصادی پرداخت و گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های گوناگون بر کسی پوشیده نیست و نمی توان این دستاوردها را با دوران قبل از انقلاب مقایسه کرد.

وی با اشاره به پیشرفت های عرصه پزشکی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: پیش از انقلاب بیماران مجبور می شدند به خارج کشور بروند و یا مجبور بودیم از خارج برای درمان بیماران پزشک بیاوریم، اما هم اکنون به قطب پزشکی در منطقه تبدیل شده ایم و بسیاری از کشورهای اطراف ایران برای معالجه به ایران مراجعه می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری با بیان اینکه در حوزه معنویت اگرچه شاید به نقطه اوج نرسیده ایم، اما پیشرفت های قابل ملاحظه ای داشته ایم، گفت: در دوران دفاع مقدس شاهد این معنویت بودیم، زیرا دیدیم جوانان ما خودشان را برای حفظ میهن اسلامی در معرض شهادت قرار دادند؛ همچنین بسیاری از جوانان نسل امروز نیز برای دفاع از حرم به سوریه رفتند و بسیاری از آنها نیز برای اعزام آماده بودند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری حضور معنوی و چشمگیر جوانان در نمازهای جمعه و صحنه های اعتکاف را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: اگرچه کوتاهی هایی در عرصه فرهنگ وجود داشته و دارد، اما در حوزه معنویت علی رغم مشکلات و فسادی که از طریق فضای مجازی پمپاژ می شود، گام های بلندی در راستای تربیت جوانان برداشته شده است.

وی با اشاره به پیشرفت های عرصه دفاعی و نظامی کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: ایران اسلامی امروز در عرصه فناوری های دفاعی به قطب نظامی و دفاعی و به یک قدرت منطقه ای تبدیل شده است به گونه ای که دشمنان از مواجهه با آن هراس دارند.

حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب و نظام، رهبری امامین انقلاب، وحدت و حمایت مردم از نظام و ولایت فقیه است که توانسته ایم در عرصه دفاعی موفقیت های چشمگیری را کسب کنیم و دشمنان را به رعب و هراس بیاندازیم؛ دشمنی که بعد از پیروزی انقلاب دندان تیز کرده و جنگی هشت ساله را بر ملت ایران تحمیل کرد، اما موفق نشد حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی را بگیرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه توانایی دفاعی ایران اسلامی تحت تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی مایه رعب و وحشت دشمنان شده است، رمز ماندگاری انقلاب علی رغم وجود توطئه های گسترده دشمنان از آغاز تا کنون را مورد توجه قرار داد و گفت: حضور، وحدت و پیروی مردم از فرمان امام و رهبری علت محدثه و مبقیه انقلاب اسلامی است؛ همراهی و تبعیت مردم از فرمان ولی امر به صورت یکپارچه ضامن بقا و پیشرفت انقلاب اسلامی است.

وی در پایان مشکلات اقتصادی را ناشی از کم توجهی مسؤولان به نظرات ولی فقیه در این زمینه توصیف کرد و ابراز داشت: با توجه به تأکیدات رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی و اهتمام به تولید داخلی می توان گفت مشکلات اقتصادی ناشی از کم توجهی به ظرفیت های درونی و فرمایشات رهبری در این زمینه است؛ باید دانست که پیشرفت و اقتدار نظامی و امنیتی ما مرهون تبعیت از رهبری بوده و اگر بخواهیم در اقتصاد نیز پیشرفت داشته باشیم باید از ایشان در این زمینه نیز تبعیت داشته باشیم./841/ت302/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمد مهدی اسلامی
Iran, Islamic Republic of
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷
با سلام و احترام بر حجة الاسلم و المسلمین جناب آقای مجتهد شبستری بسیار عزیز ومحبوب زید عزکم ، که سخنان دلنشینتان نور امید را در دل خوانندگان می تاباند ، میخواهم عاجزانه از جنابعالی خواهش کنم فکری هم برای خنثی کردن تبلیفات سوء ضد نظام جمهوری اسلامی بفرمائید که یک عده نادان تحت تأثیر تبلیغات رسانه های دشمنان ، یاوه گوئی های آنان را نشخوار میکنند و نادانهای دیگر را بدنبال خود می کشانند ، شاید هم برخی از آنان مأموریت داشته باشند . بنده حقیر ، خیلی کوچکتر از آنم که خواسته باشم در خدمت جنابعالی و دیگر عزیزان بزرگوار مان فضولی کنم و پیشنهاد بدهم ، اکنون از روی نا چاری و در ماندگی این خواهش را میکنم که اگر ممکن باشد در وب سایت های مختلف در فضای مجازی تعدادی از حضرات آقایان مبلغین را معین بفرمائید که بصورت شناخته شده یا نا شناس هر جوری که صلاح میدانید در این وب سایت ها وارد شده عالمانه و زیرکانه به خنثی کردن تبلیغات پوشالین بپردازند بطوری که شیطان صفتان در ماندگی خودشان را احساس کنند و در آن عرصه ها وارد نشوند . بنده ی حقیر از چند دوست خودم خواهش کرده ام اما بعضی از آنان اصلاََ وسیله مانند همراه (مبایل )و رایانه (لب تاپ و کامپیوتر )ندارند و بعضی هم که دارند نمی آیند و متوجه اهمیت مسأله نیستندو نمی شوند علاوه براین اصلاََ اگر بیایند هم بنده و امثال بنده که نمیتوانیم با آن پختگی و دانائی کسانی را که بزرگوارانی مانند شما عزیزان معین میفرمائید ، کلام مؤثر و عالمانه داشته باشیم . از این که وقت شریفتان را گرفتم شرمنده ام و خیلی پوزش می خواهم . با عرض ادب ، ارادتمندتان ،محمد مهدی اسلامی
0
0