۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۶۷۳۶۸۸
معاون آموزش حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

پذیرش حوزه علمیه خواهران لرستان اعلام شد

پذیرش حوزه علمیه خواهران لرستان اعلام شد
لرستان - مهرابی گفت: حوزه های علمیه خواهران برای سال تحصیلی 1400 در مقطع سطح دو و سه از بین علاقه مندان ثبت نام به عمل می آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، اکرم مهرابی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران از اعلام پذیرش طلبه به مناسبت سال تحصیلی 1400 خبر داد و گفت: 13 مدرسه علمیه خواهران لرستان در سطح دو و سه حوزوی آماده پذیرش طلبه جدیدالورود هستند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان افزود: دارا بودن مدرک دیپلم یا بالاتر با معدل 12، داشتن حداکثر 40سال سن(متولیدین سال 59 و پس از آن) و موفقیت در آزمون ورودی و مصاحبه از شرایط پذیرش است.

وی افزود: از بین داوطلبان ورود به حوزه علمیه در سطح دو، دارندگان مدرک کارشناسی و بالاتر و حافظان قرآن کریم، نهج البلاغه یا صحیفه سجادیه با ارائه مدرک رسمی از آزمون ورودی معاف هستند.

مهرابی خاطرنشان کرد: علاقه مندان ورود به حوزه علمیه از 25 بهمن ماه جاری تا 31 اردیبهشت ماه سال آینده می توانند با مراجعه به سایت paziresh.whc.ir یا با مراجعه حضوری به حوزه های علمیه سراسر استان لرستان نام نویسی کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان در ادامه منابع آزمون ورودی برای داوطلبان سطح دو را معارف، عربی، احکام و اطلاعات عمومی عنوان کرد.

وی با اشاره به تحصیل طلاب سطح سه در چهار رشته تخصصی خاطرنشان کرد: مدارس علمیه سطح سه در رشته های تفسیر علوم قرآنی، تاریخ اسلام، کلام اسلامی، فقه و اصول طلبه می پذیرد.

مهرابی با اشاره به تحصیل هزار و 226 طلبه در مدارس علمیه لرستان یادآور شد: در سال تحصیلی 1399 202 طلبه در سطح دو و 214 طلبه در سطح سه پذیرش شده است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات