۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۶۷۳۴۸۴
نماینده ولی فقیه در کاشان:

انفجار‌های اخیر در عراق، جشن خونین استقبال از بایدن پدرخوانده داعش بود

انفجار‌های اخیر در عراق، جشن خونین استقبال از بایدن پدرخوانده داعش بود
اصفهان - آیت الله سلیمانی گفت: همزمانی انفجار‌های اخیر داعش درعراق با تحلیف جوبایدن با هدف برگزاری جشن خونین برای استقبال ازجوبایدن پدرخوانده جریان داعش بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی امروز در خطبه‌های این هفته نمازجمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان برگزارشد به هشت ویژگی امام خمینی (ره) که راز و رمز موفقیت ایشان بود اشاره کرد و گفت: امام کوله باری سنگینی از تجربه انقلابی داشت.

وی افزود: مبارزات امام خمینی (ره) با ظلم و ستم که از سال ۴۲ تا ۵۷ به مدت ۱۵ سال امتداد داشت هیچگاه متوقف نشد تا انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید.

آیت الله سلیمانی سومین ویژگی امام خمینی (ره) را ارتباط مستحکم و پیوند با مردم دانست و گفت: امام خمینی قدرت مردمی را بعنوان بزرگترین پشتوانه و عظیم‌ترین قدرت به همراه داشت و اعتقاد داشت مردم باید در صحنه باشند و به مردم توجه داشت و به مردم رسیدگی کرد.

وی ادامه داد: امروز متأسفانه دولتمردان ما ضعف ارتباطی با مردم دارند و نتوانسته مشکلات مردم را برطرف کنند و باری از شانه‌های مردم بردارند و گرانی و تورم و بحران معیشتی در جامعه بر شانه مردم سنگینی می‌کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان از پذیرش رهبری مردم به شکل مستقیم بعنوان چهارمین ویژگی امام خمینی (ره) نام برد و افزود: با اینکه روح امام عرفانی و عبادی و معنوی است به دلیل ضرورت انقلاب، بدون اینکه نماینده‌ای معرفی کند مستقیم مسؤولیت پذیرفت، اما برخی از بزرگان مستقیم مسؤولیت را نپذیرفتند و با لگد لیبرال ها روبرو شدند.

آیت الله سلیمانی تأسی امام خمینی (ره) از اهل بیت (ع) را پنجمین ویژگی ایشان دانست و ابراز داشت: جلوه‌ای از امام معصوم و نبی مکرم اسلام در سیمای امام خمینی (ره) مشاهده می‌شد.

وی بیان ساده امام خمینی (ره) از پیچیدگی مسائل سیاسی و سنگین‌ترین تحلیل‌های سیاسی را ششمین ویژگی امام خمینی (ره) دانست و گفت: بیان ساده امام از پیچیده‌ترین مسائل سیاسی و سنگین‌ترین تحلیل‌های سیاسی که برای هر گروه سنی و هر جایگاه علمی قابل فهم بود از مهترین راز و رمز موفقیت امام خمینی بود.

نماینده ولی فقیه در کاشان ازبکار گیری همه انرژی‌ها برای فروپاشی ام الفساد را ویژگی هفتم امام خمینی (ره) اعلام کرد و گفت: امام اجازه پرت انرژی‌ها و اوج گیری اختلافات و تقابل را نداد و کاری کرد که همه صدا‌ها و انرژی‌ها در یک مسیر و همه خشم‌ها برای یک هدف و آن هم برای بر مرگ بر آمریکا متمرکز شود.

آیت الله سلیمانی هدایت مبارزه به کانون سالم روحانیت و حوزه علمیه و جامعه مدرسین را هشتمین ویژگی امام خمینی (ره) اعلام کرد و گفت: امام محبوبیت به ارث برده نهاد مقدس روحانیت را دستمایه پیروزی انقلاب قرار داد چرا که هیچ کانونی مطمئن تراز کانون روحانیت در طول ادوارتاریخ انقلاب برای مردم وجود نداشت.

وی همچنین با تبریک فرا رسیدن دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلال اسلامی، از دهه مبارکه فجر به عنوان شناسنامه تمام عیار نظام الهی جمهوری اسلامی ایران نام برد و افزود: انقلاب اسلامی ایران مهمترین تجربه تاریخ مسلمین و متدینین است.

نماینده، ولی فقیه در ادامه به تحرکات گروهک داعش در سوریه و انفجار‌های اخیر در عراق و ارتباط و همزمانی این تحرکات با تحلیف جوبایدن رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و گفت: هیلاری کلینتون وزیر خارجه کابینه اوباما در کتاب خاطرات خود نوشت جنبش تکفیری‌ها دست ساز دولتی بود که جو بایدن معاون اول آن بود و ارتباط تحرکات اخیر داعش با جو بایدن وجود دارد.

به گفته وی جو بایدن کسی است که بعد از حمله گسترده تکفیری‌ها به عراق طرح تجزیه عراق به سه بخش شیعه و سنی و کرد را مطرح کرد که اگر تیز بینی آیت الله سیستانی و فداکاری سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی نبود طرح بایدن درعراق و دامن زدن به جنگ مذهبی شیعه و سنی و قومی کردی و عربی اجرایی شده بود.

آیت الله سلیمانی گفت: تولد داعش و تکفیری‌ها درعراق و سوریه و جنایات بی سابقه در جنگ‌های نیابتی هفت ساله محصول مشترک اتاق فکر و عملیات مثلث عربی، عبری و غربی بود که جوبایدن نقش محوری این اتاق فکر را برعهده داشت.

وی با محکوم کردن جنایات و انفجار‌های اخیر داعش در عراق و گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و زنده نگهداشتن مکتب حاج قاسم سلیمانی، افزود: اقدامات انتحاری و انفجار‌های اخیر داعش در عراق آن هم همزمان با تحلیف جوبایدن با هدف برگزاری جشن خونین برای استقبال ازجوبایدن پدرخوانده جریان داعش بود.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: کسی که امروز در رأس قدرت آمریکا قرارگرفته است کسی است که تا دیروز دست او به خون مظلومان درعراق و سوریه و مسلمانان آغشته شده است./۱۳۰۷/
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات