۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۶۷۳۷۲۵
همگام با انقلاب؛

تجدید بیعت طلاب مدرسه علمیه امام خمینی با شهدا

تجدید بیعت طلاب مدرسه علمیه امام خمینی با شهدا
خوزستان - حجت الاسلام موسوی گفت: در آغاز ۴۲ سالگی انقلاب اسلامی، طلاب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) به تجدید بیعت با شهدا پرداختند.
حجت الاسلام عباس موسوی، مدیر حوزه علمیه امام خمینی (ره) بندر امام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز حرکت روحانیون در جهت پیروزی انقلاب اسلامی را برخاسته از مکتب حسینی و الهی خواند و بیان داشت:  در رأس حرکت روحانیون امام خمینی (ره) به عنوان، ولی فقیه و رهبر انقلاب با اعتقاد خود قصد داشت که قوانین الهی  و شرع مقدس را در جامعه پیاده کند، به همین ترتیب در این مکتب شاگردانی مانند شهیدان مطهری، بهشتی و دیگر علماء را تربیت کرد.

مدیر حوزه علمیه امام خمینی (ره) بندر امام روشنگری و بصیرت افزایی را یکی از وظایف مهم شاگردان امام خمینی (ره) در آن زمان دانست و عنوان داشت: بصیرت افزایی و روشنگری‌های شاگردان امام (ره) در آن زمان سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد، امام خمینی (ره) به عنوان مرجع تقلید و ولی فقیه زمان موازین الهی را برای این بزرگان تبیین می‌کردند، سپس آن‌ها به مردم بصیرت لازم را می‌دادند.

حجت الاسلام موسوی فشار‌های استکبار جهانی بر جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت را ناشی از غضب آن‌ها خواند و افزود: این فشار‌ها نشان دهنده استیصال و نابودی دشمن است.  

وی در خصوص برنامه پیاده روی و تجدید میثاق طلاب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) با شهدا در آغاز ۴۲ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: روز گذشته طلاب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) بندر امام ضمن پیاده روی در مسیر ۲ کیلومتری تا گلزار شهدا پس از قرائت فاتحه به تجدید میثاق با شهدا پرداختند.  

مدیر حوزه علمیه امام خمینی (ره) بندر امام با اشاره به همایش بزرگ فاطمی (س) در ایام پیش رو گفت: در روز ولادت حضرت زهرا (س) همایش بزرگ فاطمی را با حضور خانواده‌های طلاب برگزار خواهیم کرد، همچنین در این همایش به مبانی انقلاب پرداخته خواهد شد و از این فرصت ناب زهرایی (س) در جهت تحکیم خط ولایت فقیه استفاده خواهیم کرد. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات