۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۹
کد خبر: ۶۴۵۱۳۴
حجت الاسلام موسوی مطرح کرد؛

راه اندازی کانال خلاقیت در خانه با هدف ساخت بازی های فکری فرهنگی

راه اندازی کانال خلاقیت در خانه با هدف ساخت بازی های فکری فرهنگی
حجت الاسلام موسوی گفت: مدرسه علمیه امام خمینی (ره) بندرامام اقدام به راه اندازی کانال (بازیکده) با محتوای ساخت بازی‌های فکری و فرهنگی کرد.
حجت الاسلام سید عباس موسوی، مدیر مدرسه امام خمینی (ره) بندرامام، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه مسئولان وزارت بهداشت بهترین راه قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا را در خانه ماندن می‌دانند، اظهار داشت: بر همین اساس این مدرسه اقدام به راه اندازی کانال (بازیکده) در ایتا کرد تا از این طریق خانواده‌ها تشویق به ماندن در خانه شوند.

مدیر مدرسه امام خمینی (ره) بندرامام در رابطه با محتوای پویش گفت: هدف خلاقیت در خانه و ساخت بازی‌های فکری، فرهنگی، داستان سرایی کوتاه، مسابقات و کاردستی محتوای پویش است که همگی در راستای در خانه ماندن است.

این مقام مسئول با بیان اینکه مهلت ارسال تا پایان اردیبهشت ماه است، ادامه داد: به هر کدام از بازی‌های خلاقانه و ایده‌های خوب و ساده که در خانه ساخته می‌شوند، ۴۰ هزار تومان هدیه داده می‌شود.

حجت الاسلام موسوی عنوان داشت: کانال بازیکده شامل بازی‌های ساده و راحت با وسایل دور ریختنی یا در دسترس است و شرکت کنندگان باید به ادمین (@berke۳۱۳) در برنامه ایتا پیام دهند.

وی در رابطه با فعالیت‌های صورت گرفته برای مقابله با کرونا بیان داشت: ضدعفونی اماکن پر رفت و آمد شهرستان، بیمارستان‌ها و کلینیک‌های درمانی و آموزش راه‌های مقابله کماکان از سوی طلاب دنبال می‌شود. /۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات