۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۶۷۳۷۲۹
همگام با انقلاب؛

انقلاب اسلامی رشد فزاینده معنویت گرایی در میان مردم به وجود آورده است

انقلاب اسلامی رشد فزاینده معنویت گرایی در میان مردم به وجود آورده است
خوزستان - حجت الاسلام رستگار گفت: به برکت انقلاب اسلامی شاخصه‌های ابر قدرتی استکبار همچون گذشته نیست و رشد فزاینده معنویت گرایی در میان مردم به وجود آمده است.
حجت الاسلام عبدالرضا رستگار، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز بیان داشت: با یک ارزیابی واقع بینانه و مقایسه پیش و پس از انقلاب اسلامی، شاهد بروز تحولات بنیادین هستیم که در این باره پیش از انقلاب اسلامی، جهان به دو بلوک شرق و غرب تقسیم شده بود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان اظهارداشت: همگان باور کرده بودند که دین، افیون ملت‌ها و سبب عقب ماندگی جامعه است و فرهنگ برتر از نوع غربی می‌باشد و در تاریکی‌های جهان استکبار، باید نوکر بود، اما به برکت انقلاب اسلامی، امپراطوری شرق نابود شده و پایه‌های امپراطوری غرب متزلزل شده است.

حجت الاسلام رستگار با اشاره به اینکه به برکت انقلاب اسلامی رشد فزاینده معنویت گرایی در میان مردم به وجود آمده است، عنوان داشت: به برکت انقلاب اسلامی، شاخصه‌های ابرقدرتی استکبار همچون گذشته نیست، اتهام‌های وارده به دین در مقیاس جهانی، برطرف و همه ادیان جهانی آّبرو پیدا کردند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در ۴۲ سال اخیر از مرز جغرافیایی جمهوری اسلامی و آسیای غرب به جهانیان صادر شده است، اضافه کرد: هسته‌های مقاومت پایه گذاری شد، هیمنه شرق و غرب درهم شکست و اکنون هیچ معامله‌ای در جهان بدون نظر جمهوری اسلامی حل نمی‌شود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به قدرت نظامی ایران در منطقه و جهان تصریح کرد: در مباحث هسته ای، موشکی، پهپادی و هوافضا، جایگاه ارزنده‌ای داریم، با وجود دشمنان مسلح قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی بسیار بالا است.

حجت الاسلام رستگار با بیان اینکه تفکر اسلام ناب محمدی با وجود تبلیغات سوء رسانه‌های غربی، اما در جهان مطرح شده است، گفت: در واکسن کرونا ورود موفقیت آمیزی پیدا کردیم تا آنجا که واکسن ساخت آمریکا کنار گذاشته شده و کشور‌های مطرح به دنبال خرید از ایران هستند.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی جهش جهانی و نه منطقه‌ای پیدا کرده است، اظهار داشت: استراتژی کنونی دشمن، سیاه نمایی وناامیدسازی ملت ایران و استراتژی رهبرانقلاب، امیدواری است؛ از این رو هر تهدیدی به فرصت تبدیل می‌شود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به سازش و مذاکره برخی کشور‌ها با آمریکا گفت: این کشور‌ها محتاج نان شب هستند، ما هیچ ترسی نداریم و این اراده و قدرت برگرفته از اسلام ناب محمدی است. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات