۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۶۷۳۷۴۲
همگام با انقلاب؛

فرهنگ غنی انقلاب اسلامی را از طریق فضای مجازی به جهان منتقل کنیم

فرهنگ غنی انقلاب اسلامی را از طریق فضای مجازی به جهان منتقل کنیم
نماینده سابق مجلس با بیان اینکه باید فرهنگ غنی انقلاب اسلامی را از طریق فضای مجازی به جهان منتقل کنیم، گفت: امروز استکبار جهانی در برابر انقلاب به زانو در آمده است.

حجت الاسلام احمد سالک عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، با تبریک ایام الله دهه فجر و با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر سه محور نقش رهبری، پیاده شدن مبانی قرآن و عترت و پشتیبانی مردم با بصیرت استوار بوده، هست و خواهد بود، گفت: این سه ضلع یک مثلثی است که اقتدار و قدرت انقلاب را در زمینه های مختلف علمی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در سطح جهان پایه گذاری کرد.

وی ادامه داد: ثمره این حرکت بزرگ، دستاوردهایی از قبیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با محوریت ولایت است که همه استکبار جهانی در مقابل آن موضع گیری کردند.

حجت الاسلام سالک خاطرنشان کرد: حتی 15 سال قبل وزیر خارجه انگلیس خبیث اعلام کرد که پنج مسأله باید در ایران حل شود؛ کنار رفتن رهبری، حذف شورای نگهبان و از بین رفتن سپاه از جمله آن مسائل بود؛ امروز دشمنان اقتدار انقلاب اسلامی را بر محور ولایت و ستون خیمه اسلام مشاهده می کنند و حقیقتاً استکبار در برابر آن زانو زده است.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مکتب امام خمینی(ره) در سراسر جهان به عنوان یک مکتب زنده و پویا و قدرتمند مطرح است، گفت: امروز در سایه این مکتب صدور انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

وی شعار «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» و بر هم زدن دو قطب قدرت جهانی با محوریت مارکسیسم و کاپیتالیسم را از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی توصیف کرد و ابراز داشت: امروز تفکر اسلام ناب با اقتدار در جهان به سرعت در حال پیشرفت است که توسعه قرآن کریم و ترجمه کتب دینی همچون نهج البلاغه به 200 زبان نمونه هایی از آن محسوب می شود.

حجت الاسلام سالک یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی را قطع دست آمریکا و انگلیس خبیث از ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: ما توانستیم دست این جنایتکاران را از چپاول منافع ملی قطع کنیم، اما البته از شبکه های نفوذی در این زمینه نباید غافل بود.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه باید فضای مجازی را تسخیر کرده و فرهنگ غنی انقلاب اسلامی را به سطح جهان منتقل کنیم، از ضعف مدیریت بومی فضای مجازی انتقاد کرد و عنوان داشت: قدرت فضای مجازی به اندازه ای است که می تواند حکومت ها را عوض کند، از این رو ما باید از این ابزار در راستای اهداف خود استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه پشتیبانی و حمایت با محوریت بصیرت از رسالت های بزرگ مردم و مسؤولان در دوره کنونی است، گفت: نه یک قدم جلوتر و نه یک قدم عقب تر، بلکه باید همراه رهبر معظم انقلاب در عرصه های مختلف گام برداریم و مطالبات و سیاست های ابلاغی ایشان را مو به مو پیاده سازی کنیم.

حجت الاسلام سالک تأکید کرد: حفظ وحدت امت حول محور حاکمیت دینی قدرتی است که استکبار جهانی را به زانو در آورده که نمادش را در تشییع شهید سلیمانی دیدیم؛ این اتحاد می تواند ابرقدرت ها را به زانو در آورد.

وی احیای کرامت زنان را از دستاوردهای دیگر انقلاب اسلامی تلقی کرد و ابراز داشت: امروز همه ما باید در طریق صراط خودکفایی در ابعاد مختلف حرکت کرده و «واردات کمتر، صادرات بیشتر» را رقم بزنیم.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه امروز ایران اسلامی در هر کجا که سنگری برای مقابله با ظالمان وجود داشته باشد حضور دارد، یادآور شد: ارتباط با آزادی خواهان جهان و دفاع از مظلومان از راهبردهای اساسی و تغییر ناپذیر انقلاب اسلامی است./841/ت302/ب1

ارسال نظرات