۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۶۷۳۸۲۸
برگزاری مسابقه‌ای به همت معاونت تهذیب حوزه؛

طرح «دلنوشته طلاب و روحانیون به مقام معظم رهبری»

طرح «دلنوشته طلاب و روحانیون به مقام معظم رهبری»
مسابقه طرح «دلنوشته طلاب و روحانیون به مقام معظم رهبری مدظله‌العالی» از سوی معاونت تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه کشور برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، یک از برنامه‌هایی که در رزمایش تهذیب و تربیت حوزه های علمیه کشور بر عهده مدیریت اخلاق و تربیت می‌باشد برگزاری مسابقه طرح«دلنوشته طلاب و روحانیون به مقام معظم رهبری مدظله‌العالی» است که از تاریخ ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ آغاز می‌شود.

همه طلاب و روحانیون حوزه علمیه می توانند دل نوشته خود را طی نامه ­ای به مقام معظم رهبری مدظله‌العالی در ضمن لبیک به بیانیه گام دوم انقلاب، با موضوع «اخلاق و معنویت» در راستای تحقق اهداف انقلاب و تمدن اسلامی - که از اصول و شعارهای انقلاب است ارسال نمایند.

علاوه بر اینکه به بهترین دل نوشته‌ها جوایز اهداء و منتشر شده و همچنین به دفتر مقام معظم رهبری مدظله‌العالی نیز ارسال می‌گردد.

خاطرنشان می شود، طلاب و روحانیون می‌توانند از طریق پیشخوان حوزه به آدرس www.login.ismc.ir جهت ارسال دل نوشته خود در موضوع اخلاق و معنویت در راستای تحقق اهداف انقلاب و تمدن اسلامی به مقام معظم رهبری تا تاریخ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ اقدام نمایند./998/د101/ف

ارسال نظرات