۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۶۷۴۰۳۸

راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن به‌صورت مجازی برگزار می‌شود

راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن به‌صورت مجازی برگزار می‌شود
سمنان - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمنان گفت: راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال علاوه بر خودرویی و موتوری در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا در سمنان، حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: امسال برگزاری مراسم‌های چهل و دومین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به دلیل شرایط خاص کرونا به‌صورت فیزیکی مقدور نیست.

وی افزود: مراسم یوم‌الله 22 بهمن امسال علاوه بر خودرویی و موتوری در بستر فضای مجازی نیز برای همه اقشار مردم برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان عنوان کرد: راهپیمایی مجازی یوم‌الله 22 بهمن را از 12 لغایت 22 بهمن‌ماه برای اقشار گوناگون مردم برنامه‌ریزی کرده‌اند؛ بنابراین علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این راهپیمایی مجازی به آدرس اینترنتی fajr.ccoip.ir مراجعه کنند.

قندهاری خاطرنشان کرد: قطعنامه سراسری مراسم یوم‌الله 22 بهمن نیز در این سامانه بارگذاری و به تأیید شرکت‌کنندگان می‌رسد.

وی تأکید کرد: به هیچ عنوان حضور مردم به‌صورت پیاده و تجمع را در یوم‌الله 22 بهمن‌ماه امسال در هیچ از شهرستان‌های استان سمنان همچون دیگر نقاط کشور نخواهیم داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان خاطرنشان کرد: تمامی مراسم دهه فجر در شهر و شهرستان‌های استان سمنان بدون حضور و تجمع مردم تاکنون برگزار شده است و اکثر فعالیت‌ها در بستر فضای مجازی انجام شده است.

ارسال نظرات