۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۶۷۴۰۴۰
سردار نقدی:

زادگاه سردار بزرگ مقاومت قطب فرهنگی دنیا می‌شود

زادگاه سردار بزرگ مقاومت قطب فرهنگی دنیا می‌شود
کرمان - معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران گفت: زادگاه سردار بزرگ مقاومت قطب گردشگری و قطب فرهنگی بزرگی برای استان کرمان و بلکه کشور و جهان خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمان، سردار نقدی در حاشیه افتتاح پروژه‌های بسیج سازندگی و اشتغالزایی در شهرستان رابر با تبریک دهه فجر و میلاد باسعادت حضرت زهرا (س) و امام خمینی (ره) اظهار داشت: ما مدیون بزرگواری، فداکاری‌ها و ایثارگری‌های ملت هستیم. روستا به روستا که امروز رفتیم همه‌جا عکس شهدا بر در و دیوار هر روستا نصب شده بود و شهدای زیادی تقدیم کرده‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران ادامه داد: این مردم روز سختی‌ها به کمک سپاه آمدند در میدان دفاع مقدس، مقابل ترورها و در مقابل با داعش سخاوتمندانه جوانان خود را به میدان فرستادند.

سردار نقدی عنوان کرد: نزدیک به 12 هزار گره جهادی امروز در گوشه و کنار کشور فعال هستند و آثار آن در نقطه به نقطه شهر مشخص است. امروز یک هزار و 242 پروژه سازندگی و محرومیت‌زدایی در استان کرمان افتتاح می‌شود.حتما ادای دین کنیم هرچند این دین اداشدنی نیست و فقط خدا می‌تواند پاداش‌شان را بدهند اما در حد بضاعت خودمان برنامه‌های جهادی که در سراسر کشور هست، اجرا می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: زادگاه سردار بزرگ مقاومت قطب گردشگری و قطب فرهنگی بزرگی برای استان کرمان و بلکه کشور و جهان خواهد شد و با همت مسئولان استان و برنامه‌ریزی که سپاه استان کرمان دارد این روستا تبدیل به نقطه مهمی برای الهام‌بخشی همه جوان‌های آزاده در سراسر دنیاخواهد بود و همه مردم آزاده دنیا به این نقطه سفر کنند و از این نقطه که زادگاه مقاومت، ایستادگی و آزادی‌خواهی است درس بگیرند و برای آزادی ملت‌های خود به کشورشان برگردند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹
ریسمان سیاه و سفید پیش روی مارگزیده ها
0
0