۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۶۷۴۰۹۷
امام جمعه ملبورن استرالیا:

مسلمانان برای تضعیف و ناکارآمدی دشمنان سیاست های راهبردی تدوین کنند

مسلمانان برای تضعیف و ناکارآمدی دشمنان سیاست های راهبردی تدوین کنند
حجت الاسلام وحیدی گفت: اتحاد، تقریب بین مذاهب و ادیان بهترین راه و روش برای مقابله با سیاست های توطئه گرانه استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام اشفاق وحیدی امام جمعه ملبورن استرالیا در خطبه های سیاسی - عبادی نماز جمعه این هفته که در مجتمع العصر استرالیا برگزار شد، گفت: مسلمانان برای تضیعف دشمنان سیاست های راهبردی تدوین کنند.

وی با بیان این که با پیروی از تعلیمات و آموزه های ائمه معصومین علهیم السلام می توان توطئه دشمنان اسلام و قدرت های استکباری را با ناکامی روبرو کرد، ابراز داشت: جهان از ترفندهای اسرائیل و  آل سعود با خبر شده است.

این روحانی استرالیایی با تاکید به این که خطر هایی که امروز جهان اسلام با آن روبرو است، ترویج اختلاف مذهبی بین مسلمانان، یک پروژه اسرائیلی و عربستانی است، افزود: جهان اسلام با عمل به فرمایش قرآن کریم "وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعًا وَلَا تَفَرَّقُوا"و با تقویت اتحاد اسلامی و همگرایی دینی، این توطئه را به ناکامی روبرو کند.

حجت الاسلام وحیدی با اشاره به این که چنانکه حضرت فاطمه زهرا(س) از چهره منافقان پرده و نقاب برداشتند و آنان را در دنیا و آخرت رسوا کردند، ما هم با عمل به سیره فاطمی منافقان زمان خود را رسوا کنیم، ادامه داد: ترویج تعلیمات و آموزهای بی بی دو عالم(س) و آگاهی زنان و مردان با این تعلیمات، مهم ترین وظائف محبان و شیعان است، تا جهان از آلودگی های ظاهری و باطنی پاک شود.

وی با توصیه به اتحاد، همدلی، همگرایی و همفکری بین مسلمانان، خواستار تدوین سیاست های راهبردی برای تضیعف دشمنان جهان اسلام بویژه قدرت های استکباری شد و گفت: دشمنان برای تضعیف و بی اثر کردن مسلمانان سرمایه های زیادی را اختصاص داده اند، و با خریدن سران عربستان سعودی و امارات متحده عربی آنان را به پذیرش اسرائیل مجبور کردند.

این روحانی استرالیایی اتحاد، تقریب بین مذاهب و ادیان بهترین راه و روش برای مقابله با سیاست های توطئه گرانه استکبار جهانی دانست و اظهار داشت: امنیت و ثبات دائمی، مهم ترین مسائل امروز جهان است، خون مردم بی گناه به قدری ارزان شده است که هر روز هزاران انسان ها بی گناه در گوشه و جهان کشته می شوند، سازمان ملل و دیگر نهاد های جهانی حقوق انسانی در برابر چنین جنایت ها سکوت اختیار کرده اند./988/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
تیمور
Iran, Islamic Republic of
۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۷
با رعایت پروتکلهای استرالیایی برگزار شده؟
0
0