۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۶۷۴۱۶۰
حجت الاسلام والمسلمین قمی:

کتاب «حاج‌جلال» از برکات شجره طیبه خانواده شهدا است

کتاب «حاج‌جلال» از برکات شجره طیبه خانواده شهدا است
همدان - رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: کتاب «حاج‌جلال» یکی از برکات بزرگ و شجره طیبه خانواده شهدا است.

به گزارش خبرگزاری رسا در همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی در نشست مجازی ضیافت شهدا با محوریت کتاب «حاج جلال» با بیان اینکه این کتاب یکی از برکات بزرگ و شجره طیبه خانواده شهداست اظهار کرد: خانواده شهدا رسالت بزرگ و تاریخی را بر عهده دارند، از فضیلت، نعمت و مجاهدت بزرگی برخوردار هستند و همین کتاب یکی از جلوه‌ها مجاهدات این خانواده است.

وی با بیان اینکه کتاب به خوبی مطالب را بیان کرده است افزود: این کتاب یکی از برکات خانواده شهیدان حاجی‌بابایی است و امروز باید در ترویج مکتب ایثار و شهادت باید کمک حال خانواده شهدا برای بیان واقعیت‌ها و ارزش‌های انقلابی و اسلامی باشیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه این نهضت باید صدبرابر شود، ارائه آثار مربوط به شهدا را ماندگار و برکتی برای کشور دانست و گفت: استان همدان شهدای بزرگی را پرورش داده و تقدیم کشور کرده است.

وی با بیان اینکه برگزاری این برنامه ویژه و شخصیت‌های برجسته همدان از حوزه هنری همدان و کتابخانه‌ها توقع بسیار زیادی پیدا کردیم افزود: به مبلغان اعلام کردیم که کتاب «حاج‌جلال» را مطالعه و ارزش‌های آن که برگرفته از ارزش‌های اسلامی، انقلابی و مکتب امام است را ترویج کنند.

ارسال نظرات