۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۶۷۴۱۶۶
در قم صورت گرفت؛

تجدید میثاق طلاب و روحانیون جانباز با آرمان‌های امام خمینی

تجدید میثاق طلاب و روحانیون جانباز با آرمان‌های امام خمینی
جمعی از طلاب و روحانیون جانباز حوزه علمیه قم عصر امروز با حضور در بیت تاریخی امام راحل در قم با آرمان ها و اهداف ایشان تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، جمعی از طلاب و روحانیون جانباز حوزه علمیه قم عصر امروز با حضور در بیت تاریخی امام راحل در قم با آرمان ها و اهداف ایشان تجدید میثاق کردند.

بر اساس این گزارش، این جمع از طلاب به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی طبق رسم هر ساله خود گرد هم آمده و برای تجدید بیعت با آرمان های امام خمینی(ره) به بیت شریف ایشان در قم رفتند.

شركت كنندگان در اين مراسم، با نثار تاج گل و قرائت فاتحه و اداي احترام به مقام شامخ معمار كبير انقلاب اسلامي با آرمان هاي والاي امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجديد ميثاق كردند.

دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی بهانه ای برای تجدید بیعت با رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم اتقلاب است، از این رو اقشار و آحاد مختلف و از جمله آنها طلاب و روحانیون همه ساله در یکی از روزهای این دهه نورانی به بیت تاریخی امام راحل مشرف شده و با آرمان های بلند ایشان تجدید میثاق می کنند.

امروز طلاب و روحانیونی در این آیین بسیار زیبا و ارزشمند حضور داشتند که یک مرتبه در دفاع مقدس به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفته و با حضور در جبهه حق علیه باطل و از دست دادن عضوی از اعضای بدن خود وفاداری شان را به مکتب و نهضت امام(ره) ثابت کرده بودند؛ اما با این حال یک بار دیگر به بیت تاریخی امام راحل در قم مشرف شده و با آرمان های ایشان تجدید بیعت کردند.

این طلاب و روحانیون جانباز در این مراسم بار دیگر برای صیانت از انقلاب اسلامی و نهضت امام راحل اعلام آمادگی کردند و تأکید کردند که تا پای جان برای حفظ و حراست از مبانی فکری و اندیشه امامین انقلاب ایستاده اند./841/پ202/ف

ارسال نظرات