۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۶۷۴۲۲۰
نماینده ولی فقیه در خوزستان:

دشمن به دنبال کمرنگ کردن دستاوردهای انقلاب است

دشمن به دنبال کمرنگ کردن دستاوردهای انقلاب است
خوزستان - حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد گفت: معیشت و شرایط سخت اقتصادی سبب شده که برخی دستاورد‌های انقلاب اسلامی را کمرنگ ببینند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، عشایر خوزستان  امروز همزمان با دهه فجر و در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار و تجدید بیعت کردند.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند نظام مقدس جمهوری اسلامی با اشاره به زیارت" امین الله " از امام زین العابدین (ع) در خصوص ویژگی‌های برجسته شیعه بیان داشت: اللّٰهُمَّ فَاجْعَلْ نَفْسِی مُطْمَئِنَّةً بِقَدَرِکَ، راضِیَةً بِقَضائِکَ، مُولَعَةً بِذِکْرِکَ وَدُعائِکَ، مُحِبَّةً لِصَفْوَةِ أَوْلِیائِکَ، مَحْبُوبَةً فِی أَرْضِکَ وَسَمائِکَ، اگر می‌خواهید محب اولیاء باشید از پیامبر (ص) تبعیت کنید، دستورالعمل‌های الهی را بدون قصور اجرا کنیم که سعادت دنیا و آخرت در این است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در ادامه عنوان داشت: انقلاب اسلامی به عنایت خداوند متعال و اهل بیت (ع) و راهنمایی‌هایی امامین انقلاب و برکت خون شهدا شکل گرفت، شهید در پیشگاه خداوند جایگاه مبارکی دارد که خداوند به هرشخصی این جایگاه را نمی‌دهد.   

امام جمعه اهوازبا بیان اینکه جشن  چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی امروز به برکت صالحین، علماء گرانقدر و شهدا عزیز و عشایر غیور است تصریح کرد: معیشت و شرایط سخت اقتصادی سبب شده که برخی دستاورد‌های انقلاب اسلامی را کمرنگ ببینند، اما این‌ها باید بدانند که این دستاورد‌ها کم نیست و باید مطالعه شوند.

وی در ادامه افزود: در نظام اسلامی، هر جایی که متحمل ضرر شدیم آنجا کلام مقام معظم رهبری را زمین گذاشتیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به ذخائر و شرکت‌های خوزستان به لزوم به کار گیری جوانان بومی تأکید کرد و گفت: با وجود ذخائر رو زمینی، زیر زمینی و چاه‌های نفتی مرزی سزاوار است که جوانان این استان بیکار باشند؟


امام جمعه اهواز در پایان گفت: از ثمرات برجام به کرسی نشستن سخن امامین انقلاب بود، مسؤولان بدانند آمریکا جز خفت و خواری چیزی از جمهوری اسلامی نمی‌خواهد و در سایه مذاکره با آن‌ها هیچ چیز نصیب جمهوری اسلامی نمی‌شود. /۹۴۵۴/
ارسال نظرات